Catod Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Hei! Er det noe forskjell på Win XP pro engelsk og win XP pro norsk bortsett fra språket? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Lurer på det samme jeg oxo. Hørte at det var en forskjell men husker ikke helt hva det var.... Noen andre som vet noe om dette ???? Lenke til kommentar
Catod Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 ingen som har peiling? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Har hørt at den engelske skal være mer stabil enn den Norske! (dette er bare noe jeg har hørt)! Like etter at den norske versjonen kom var det mange flere oppdateringer til den engelske, vet ikke om det er sånn lenger! Men det kan vel sjekkes på Microsoft sine support sider! Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg har testet begge. Hatt de ca 2måneder hver. Jeg fant ihvertfall ingen forskjell. At den engelske er mer stabil. Jeg vil si... Nei, begger er like stabile som alle XP'er. Altså, har absolutt ikke møtt noen problemer med noen av de. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hvilken versjon synes du er best å bruke i det daglige? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 må få minne om at den eneste forskjellen er at en gjeng med folk har skrevet om alle engelske ord over til Norsk..MEGET DÅRLIG NORSK! eks "hvordan fikse problemer med weben" heller " Hvordan fikse problemer med Veven eller Webben" :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå