Gå til innhold

PlayStation3 VS Xbox360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller har PS3 langt bedre grafikk enn Xbox360. Syns ikke quake 4 var så veldig imponerende i forhold til de filmene som har blitt vist fra PS3.

kan vi ikke holde alt til et sted? 6 sånne tråder eller noe nå...

Men... jeg legger ut 2 bilder ifra 2 bilspill også kan dere se hva som er best.

 

Playstation 3:

http://www.gamespot.com/ps3/driving/f1/screens.html?page=2

 

Xbox Sirkel:

http://www.gamespot.com/x360/driving/testd...ens.html?page=1

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller har PS3 langt bedre grafikk enn Xbox360. Syns ikke quake 4 var så veldig imponerende i forhold til de filmene som har blitt vist fra PS3.

kan vi ikke holde alt til et sted?

 

Nei. Som oftest bedre med fleire tråder. Og så tar tråder for seg kvar og forskjellige ting relatert til emnet.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat sett hele pressekonferansen til Sony. Alle filmene som ligger ute er in-game!!! Har sett klipp fra 360 også, men det er ikke like bra. Cell er jo dobbelt så rask som prosessoren til 360.

 

Beklager om noen ble irritert over posten min. Er litt ny når det gjelder forum.

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat sett hele pressekonferansen til Sony. Alle filmene som ligger ute er in-game!!! Har sett klipp fra 360 også, men det er ikke like bra. Cell er jo dobbelt så rask som prosessoren til 360.

 

Beklager om noen ble irritert over posten min. Er litt ny når det gjelder forum.

dine 3 innlegg er visdommsord :!:

Lenke til kommentar
Det er vel bevist at PS3 er raskere en xbox 360? pga cell`en

Det er mer til en konsoll en CPU'en og ikke les deg blind på hypen til Sony. Men overall tror jeg nok PS3'en vil bli kraftigere ja, bare ikke med så mye Sony skal ha det til.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

hm, jeg syns jeg hørte rykter om at de klippa man får se fra ps3 var ikke reelle ingame bilder, mer en animasjon på hvor bra maskinen klarer og rendre det. på en måte som 3dmark opplegg, mens xbox viste mer reelle ingame bilder.

 

men uansett, ettersom ps3 kommer såpass lenge etter xbox360 så er det jo ikke annet og vente en at den har kraftigere hardware.

 

gikk over til xbox fra ps2 når den kom pga av modde mulighetene, samt grafikken og spill som halo f.eks.

 

spørs hvordan det blir nå, kanskje man velger xbox først også går over til ps3 når den kommer.. men tviler egentlig på det.

 

halo 3 er grunn nok til og velge xbox 360! :wee:

Lenke til kommentar

Du kan ikke sammenligene spill når det gjelder grafikk, Vedmindre det er det samme spillet, F.eks, Splinter cell 1, har dårligere grafikk en splinter cell 3, og de er på Xbox begge 2, (playstation og)

 

viss du skal sammenligne grafikk, skal du ha det samme spillet, på begge platformer, så kan du se hva som er bra, og ikke bra!

 

Ikke ta et "bil spill fra ps3 og et bilspill fra xbox 360" og sammenlign, alle vet, at Bilspill, har en hypp grafikk, men det er lite underholdning i bilspillets grafikk, annet en at bilene, eller brette/banen ser bra ut.

 

F.eks, Halo2, har pen grafikk, men den er ikke like hyppig som Bilspillenes! men det er jo en grunn for det! Mye mer som trenger fine teksture og det er begrenset hvor bra ting kan bli, før det blir dårlig Ytelse.

 

 

Dette er min mening!

Lenke til kommentar

Tror uansett dette blir en smaksak.

Etter det jeg har sett og hørt så tror jeg at kanskje PS3 er et lite hakk bedre enn XBox 360, men jeg tror ikke det har så veldig mye å si uansett. Slik jeg ser det blir det en smaksak om jeg velger PS3 eller 360.

 

Tror ikke vi kommer til å se det så voldsomt på grafikken heller, uansett hvem som blir best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...