Gå til innhold

Xbox 360, Sony PS3 eller Nintendo Revolution?

Anbefalte innlegg

De siste dagene har Microsoft, Sony og Nintendo presentert sine spill konsoller. Alle tre skiller seg ut fra hverandre, og vil trolig nå frem til sitt segment.

Microsoft snakker høylydt om en universal maskin som gjør alt det spilleren selv vil (Bortsett fra å lage mat da selvfølgelig) Online spillingen er helt avgjørende når det kommer til suksess raten for Xbox 360. De tekniske spesifikasjonene er også bra, men blir heller trått sammenlignet med PS3. Noe som igjen taler i fordel for PS3 som satser på grafikk vi til nå ikke har sett måte på.

Sony benytter seg av to helt unike teknologier; "CELL CPU" og "RSX GPU"

Nintendo seiler i eing egen sjø. Men må innrømme at det er litt nostalgisk over det hele. Da første spillemaskinen min var en Nintendo 8bit. Og husker den dag i dag, hvor mye glede jeg hadde med å spille Super Mario. Og ikke minst runde det spillet (Ubeskrivelig) Det er vel akkurat der Nintendo har sitt store ESS.

Men ser vi på fakta, møter Sony's PS3 de kravene som ligger til grunn for fremtidens konsoller, med tanke på grafikk og bilde følelsen. Det er jo som tatt ut fra en Star trek episode, noe som lå langt frem i tid. Men vi kan vel alle slå fast at teknologien har innhentet fremtiden. Så ledes burde valget være enkelt, PS3 er tingen for meg.

-------------------------------------------------------------------------------->

PS! det er ikke jeg som står bak den furiousdogs siden. Jeg bare sakser inn innlegg derifra, syns det er bra med en norsk side som skriver litt om emner som interesserer meg. Men skal slutte med det. Fornøyd???

Endret av Duracell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men ser vi på fakta, møter Sony's PS3 de kravene som ligger til grunn for fremtidens konsoller, med tanke på grafikk og bilde følelsen. Det er jo som tatt ut fra en Star trek episode, noe som lå langt frem i tid.

Off topic: Ja, når vi ser grafikk lik Startrek, ja, da er vi alle mer enn fornøyde..

On topic: Har vi ikke nok slike tråder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...