MartinGM Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Her er ett tips til alle qtek 8010 brukere som er misfornøyd med sin nåværende firmware, tenker bl.a. på den sinnsykt irriterendes bøggen der du ikke kan korrigere første nye ordet man legger til i ordlista i meldinger (bare jeg som hadde den?) og ingen mediaplayer 10. Om du kan klare deg med engelske menyer (men norsk ordliste!!) er det lite å lure på når du får disse nye fordelene: • Ingen flimmer i spil længere • Pocket Windows Media Player 10 (frem for version 9) • Overordnet hurtigere (dog kun en smule) • Klasse 10 GPRS (før klasse 8 ) • Brug MP3-filer som ringetoner! (skal ligge i roden af kortet eller i "application data / sounds") • Overordnet flere indstillingsmuligheder • Kan afsende video i MMS • Højere framerate når man optager video • En smule bedre billedkvalitet på kameraet (hvidbalancen er justeret), specielt i "nattemodus" • Forbedret BlueTooth (mer stabil) Jeg har brukt den nye rommen i litt over en uke nå og er KJEMPE fornøyd i forhold til hva jeg har vært. Så se HER for info om hvordan du oppgraderer firmwaren, og se HER for info om hvordan du skal legge til norsk ordliste. Også kan du stikke HER for å fjerne applications locken på telefonen. Litt stress med det er vel verdt strevet!! Om du allikevel skulle angre vil en vanlig flashing ikke fungere, istedet kan du lese mer om hvordan det gjøres HER. Flash først bootloaderen med en engelsk firmware, etter det kan du legge inn den norske igjen. Lykke til.. Endret 18. mai 2005 av killerost Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Fungerer denne oppdateringen for 8020 også? Har 8020... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå