sindre2 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Hei. Jeg har to like skjermer som jeg har tenkt å på en PC slik at man får panoramautsikt. Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg kobler skjermen til PC-en? Må jeg bruke nettverkskabel mellom to pc-er? Er ikke interresert i å sette inn nytt skjermkort! Endret 19. mai 2005 av sindre2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) For å utvide skjermbildet på ei maskin til 3 skjermer må du ha skjermkort som støtter dette. Kanskje det funker med eit PCI-kort i tillegg til AGP, men tviler sterkt på det. Ser ikkje for meg korleis du kan få 2 maskiner med 3 skjermer til å vise samme bilete. Endret 18. mai 2005 av zeph Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Går det ikke an å sammkjøre maskinene slik at man får bruke skjermutgangene på begge pc-ene da? HVa må man gjøre for at man skal få til dette da? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Vet jeg har lest at dette skal være mulig over nettverk, men fant ikke noe i farta nå. Du får ta en titt på google. Anngående det Zeph sier, så fungerer det helt fint å kjøre et dual AGP-kort + et PCI-kort f.eks. Det er på samme måten dual AGP funker. Det at det sitter på samme kortet har forsåvidt ingenting å si, siden det er en BUS (om endog, en enports BUS ) Endret 19. mai 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Hva med to skjermer da? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Var det Maxivista du tenkte på? http://www.maxivista.com/ Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Ja, det var vell noe lignende jeg tenkte på ja! går det an å koble i lag en bærbar og en stasjonær pc? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kult! har sett ætter dette en stund Har et powercolor X800xl me dual dvi ...vil det fungere å koble 2 lcd skjermer på, å fks se video? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja jøss, kortet har to utganger, så her er det bare å koble til, og aktivere skjerm #2 i Windows desktop->Display settings! Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja jøss, kortet har to utganger, så her er det bare å koble til, og aktivere skjerm #2 i Windows desktop->Display settings! Det er jo faktisk ganske kult :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå