iCodden Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei jeg har en Terhi mirco fun. Det er en 2003 modell med den 2003 modell 9.9hk yamaha motor. Noen som hvet hva jeg kan gjøre med den får å få den til å se tøffere ut? Viss dere hvet hvor får jeg kjøpt tingene? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 veit ikkje om det e so enkelt å "style" en båt eg.. du kunne no lagt ut bilde, Rekker på sidene hjelpe no på på dei fleste båta Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 kjøp en ny, terhi er bare en balje :!: (har en selv jeg også, må få en med raskere motor) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Lakking? Polering? Skikkelige seter? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Nytt ratt(eller rattkonsoll hvis du ikke har det), nye seter, vinyl, lakkering, badestige, aludørk og stereo. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Et bilde hadde vært fint ja. Den nyeste modellen ser jo egentlig ganske fresh ut med båte røde puter og vindskjerm. Det eneste er at rattkonsollen ser litt spinkel ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå