_Henning_ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 xp3200+ , 100 fbs i bios , multiplikator på 5.0 . CPU har en temp på 70 grader i windows! Har brukt "uguru" til og klokke den i windows, dette har låst seg , og jeg får ikke klokket ned igjen! Noen som vet hva jeg får gjort =\ ? Fbs i "uguru , oc on the fly" står på 220 , flytter seg som den selv vil ! Prøver jeg og klokke ned i uguru så bare fryser systemet. Lenke til kommentar
Stian_t Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hmm.. Skummelt.. Hadde jeg vert deg ville jeg hvertfall holdt meg unna det programmet i fremtiden Det du kan kjøre er å av installere programmet, og ta ut batteriet i hket og sette det inn igjen (vente kanskje ett sec med å sette det i igjen..?) Jeg personlig fåretrekker å klokke i BOIS.... Lenke til kommentar
_Henning_ Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Jaaah!!!! Fikk det endelig til , etter 2 dager med bare klundring.. =\ Dere gjetter aldrig hva som var galt... Jumperen som reseter cmos sto på feil plassering Dette medførte ekstremt høy tempratur på cpu ved full load! Men nå funker det Lenke til kommentar
Stian_t Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) hee.. lol.. jaja.. flott at det ordnet seg hvertfall! Hehe.. det minner meg om den ene feilen jeg gjorde en gang.. jeg glemte å feste de flotte duppedittene på siden av kjøleribba spm presser ribba mot cpuen Sånn kjørte den noen min.... Den hang seg rett etter loading av windows, da ble det bluscreen. prøvde å re starte, og tok noen sec før jeg fant ut at det var feilen. kjøleribba bare hang og slang nermest sakt Den fungerte noen timer etter dette, men nå er den død hehehe... Hadde det vert en AMD, hadde den vert stekt på minuttet dette hendte Var 2.4GHz NW Endret 19. mai 2005 av Stian_t Lenke til kommentar
mowdy Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 HAHA ikkje alle er like smart Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har skjedd med meg og, men da har pc'en bare restarta før den loader windows. Lenke til kommentar
gobeinet Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 HAHA ikkje alle er like smart eller så er de litt uheldige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå