Gå til innhold

Anbefalte innlegg

xp3200+ , 100 fbs i bios , multiplikator på 5.0 . CPU har en temp på 70 grader i windows! Har brukt "uguru" til og klokke den i windows, dette har låst seg , og jeg får ikke klokket ned igjen! Noen som vet hva jeg får gjort =\ ? Fbs i "uguru , oc on the fly" står på 220 , flytter seg som den selv vil ! Prøver jeg og klokke ned i uguru så bare fryser systemet. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Skummelt.. Hadde jeg vert deg ville jeg hvertfall holdt meg unna det programmet i fremtiden :cool:

Det du kan kjøre er å av installere programmet, og ta ut batteriet i hket og sette det inn igjen (vente kanskje ett sec med å sette det i igjen..?)

Jeg personlig fåretrekker å klokke i BOIS....

Lenke til kommentar

Jaaah!!!! :D Fikk det endelig til , etter 2 dager med bare klundring.. =\

Dere gjetter aldrig hva som var galt... Jumperen som reseter cmos sto på feil plassering :roll: Dette medførte ekstremt høy tempratur på cpu ved full load! :D Men nå funker det :w00t:

Lenke til kommentar

hee.. lol.. jaja.. flott at det ordnet seg hvertfall! :D

Hehe.. det minner meg om den ene feilen jeg gjorde en gang.. jeg glemte å feste de flotte duppedittene på siden av kjøleribba spm presser ribba mot cpuen :roll:

Sånn kjørte den noen min.... Den hang seg rett etter loading av windows, da ble det bluscreen. prøvde å re starte, og tok noen sec før jeg fant ut at det var feilen. kjøleribba bare hang og slang nermest sakt :blush:

Den fungerte noen timer etter dette, men nå er den død :cry:

hehehe... Hadde det vert en AMD, hadde den vert stekt på minuttet dette hendte :dontgetit:

Var 2.4GHz NW

Endret av Stian_t
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...