c[`]laburk Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kan noen finne eller sette opp et vannkjølingspakke for cpu og gpu til rundt 2000kr? Er to raddiser mye bedre enn en? Lurer på om jeg får plass til 2 i dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND Egentlig litt redd vannkjøling, for jeg har ødelagt et skjermkort til 3000 med bigwater Skal jeg ta luft i stedet? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 En ordentlig vannkjøling som er montert ordentlig er mer enn 99% sikkert! En form for risk har du jo med luft og. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 tør jeg spør hvilken form for "risk" der er med luft ? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 tør jeg spør hvilken form for "risk" der er med luft ? Kjøleribba på CPU kan dette av og ødlegge (brekke) skjermkortet. Kan skje Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Margarus: 1) Viften på mitt ti4200se gav seg og kortet streiket. 2) CPU viften på min andre pc, en shuttle sluttet også å funke. Begge disse tilfeldene har skjedd i løpet av de siste 6 månedene. Luft er ikke helt uten risiko det heller. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kan anbefale MIST Tsunami vannkjølingssett, Dual rad. Har socket A versjonen selv, og er strålende fornøyd. Svært stillegående, potte tett, og enkel montering. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kan anbefale MIST Tsunami vannkjølingssett, Dual rad. Har socket A versjonen selv, og er strålende fornøyd. Svært stillegående, potte tett, og enkel montering. Vil si meg enig med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå