356speedster Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hvilken DVD brenner egner seg best i en HTPC, som primært skal spille av leide DVD plater? Er LiteOn og BenQ greie brennere? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 jeg har både cdr/dvd combodrive og en dvd 16x brenner. tror combodriven er samsung og brenneren er en sony ..23a et eller annet. brenneren kostet vel 500kr elns hos komplett. samsung er litt mer stille, men den brenner bare cd'er. ellers er jeg fornøyd med sony'en, samt oppgradering til gf 6800gt var en god idè.. mindre støy enn fx5700, om jeg kjører viftekontrolleren på minimum. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Mine foreløpige favoritter er: BENQ DW1620PRO LITEON SOHW1673S PHILIPS DVDR16LSK Vet dere hvem av disse som er mest støysvake ved avspilling av DVD film? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 jeg hadde litt lyst på sata brenneren som jeg fant på komplett.no, men mer enn dobbelt så mye pris for ytelsesøkning i DL laget, er ikke verdt det. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Det ble en PHILIPS DVDR16LSK med LightScribe og er foreløpig kjempefornøyd med den. Artig med LightScribe som skriver grafikk rett på platen, men det ser ikke ut til at noen DVD plater som støtter dette er å få tak på noe sted, så har foreløpig kun testet med Verbatim CD-R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå