Sweet Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 og forresten, han veit at dem fungere, man har ikke sagt no om det.... så hvorfor skal ejeg gi han noe han ikke bryr seg om? på skolen i dag tok han en vifte fra den datan og knuste den? skal jeg gi han en 1 ghz cpu som han kan knuse også? det er bare spørsmål lissom.... Lenke til kommentar
BKB Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvis det er garanti på hovedkortet så kan du bare sende det inn, og skrive at en prosessor brant opp og hovedkortet blei med i støyten. Det skjedde faktisk med meg, fikk nytt hk, ikke cpu though Lenke til kommentar
brazir Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ummmmmmmmmm....venn? du? Høres ikke sånn ut for meg da men... En venn ville sagt at delene funket og levert de tilbake. Punktum finale FY SKAM SEG!! Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har du molexkontakter paa hovedkortet? Jeg skjoenner fortsatt ikke helt hva du gjorde. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 herregud,, skjønn hva jeg sier da han brydde seg ikke Lenke til kommentar
colakork Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) takk for den a. han gav meg delene da!!!! jeg er da ikke slem for det?? I DEN TRO AT ALT VAR ØDELAGT!!! Fy flate jeg er glad jeg ikke kjenner deg ass. "Kompisen" din blir vel sjeleglad om han noen gang leser denna tråden her. Håper du får noen hyggelige dager med samvittigheten din før du leverer pc'en tilbake. M(u)vh Daniel Edit: Jada, du har sagt ifra. Skjønner skjønner... "sagt ifra" jeje... ha en videre god dag. Endret 24. mai 2005 av colakork Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 og forresten, han veit at dem fungere, man har ikke sagt no om det.... så hvorfor skal ejeg gi han noe han ikke bryr seg om? på skolen i dag tok han en vifte fra den datan og knuste den? skal jeg gi han en 1 ghz cpu som han kan knuse også? det er bare spørsmål lissom.... Kanskje han knuste vifta fordi han ikke har en CPU å bruke den på lenger? Hadde blitt sjeleglad om jeg fikk vite at delene funka, kan ikke tenke meg at det er annerledes med andre personer. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ey fuck dere A!!!!!! jeg har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt! hanv eit dem funker, og han brydde seg ikke.. han ahr en data til sa han, så dere kan alle brenne i helvete! FU! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 btw! pc'n er min! cpu og ram fikk jeg av han!! pluss diverse vifter!!! så hold kjeften deres hele gjengen! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) bare for og quote neptun... det er ikke cpu vifte.. det er kabinett vifte... så han behøver ikke knuse vifta pga inge cpu??? og btw. hvis jeg er plutselig så slem nå mot han, hvorfor inviterte han meg på lan i helga??? treige jævler dere er az Endret 24. mai 2005 av Neon-Sweet™ Lenke til kommentar
Visionnn Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 *ler* Nå ble du plutselig enda værre en før. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 jaja, men samma det da! ingen som skjønner meg jo *stand up for your right to yell at ppl* Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 varer vel ikke lenge før jeg bli banna/kicka eller no fra forumet tenkler jeg for og ha posta en litt morsom post, isf fra mitt synspunkt.. men så måtte det være moral-idioter ute etter meg da!!! er så trivlig.. jaja det er flere forum... Lenke til kommentar
zulo Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg forstår deg, det var jo litt morsomt.. i disse tider er det jo vanlig å ha flere datamaskiner så det er langt i fra umulig at du snakker sant. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Herregud, jeg er glad jeg vanligvis holder meg unna HW-forumene. Rapporterte denne tråden, jeg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Stenges. Umiddelbart og for alltid... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg