Gå til innhold

Jeg stekte hovedkortet!

Anbefalte innlegg

og forresten, han veit at dem fungere, man har ikke sagt no om det.... så hvorfor skal ejeg gi han noe han ikke bryr seg om? på skolen i dag tok han en vifte fra den datan og knuste den? skal jeg gi han en 1 ghz cpu som han kan knuse også?

det er bare spørsmål lissom....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er garanti på hovedkortet så kan du bare sende det inn, og skrive at en prosessor brant opp og hovedkortet blei med i støyten. Det skjedde faktisk med meg, fikk nytt hk, ikke cpu though :thumbdown:

Lenke til kommentar
takk for den a. han gav meg delene da!!!!

jeg er da ikke slem for det??

I DEN TRO AT ALT VAR ØDELAGT!!!

Fy flate jeg er glad jeg ikke kjenner deg ass. "Kompisen" din blir vel sjeleglad om han noen gang leser denna tråden her. Håper du får noen hyggelige dager med samvittigheten din før du leverer pc'en tilbake.

M(u)vh Daniel

Edit: Jada, du har sagt ifra. Skjønner skjønner... "sagt ifra" jeje... ha en videre god dag.

Endret av colakork
Lenke til kommentar
og forresten, han veit at dem fungere, man har ikke sagt no om det.... så hvorfor skal ejeg gi han noe han ikke bryr seg om? på skolen i dag tok han en vifte fra den datan og knuste den? skal jeg gi han en 1 ghz cpu som han kan knuse også?

det er bare spørsmål lissom....

Kanskje han knuste vifta fordi han ikke har en CPU å bruke den på lenger? Hadde blitt sjeleglad om jeg fikk vite at delene funka, kan ikke tenke meg at det er annerledes med andre personer.

Lenke til kommentar

bare for og quote neptun... det er ikke cpu vifte.. det er kabinett vifte... så han behøver ikke knuse vifta pga inge cpu??? og btw. hvis jeg er plutselig så slem nå mot han, hvorfor inviterte han meg på lan i helga???

treige jævler dere er az

Endret av Neon-Sweet™
Lenke til kommentar

varer vel ikke lenge før jeg bli banna/kicka eller no fra forumet tenkler jeg for og ha posta en litt morsom post, isf fra mitt synspunkt.. men så måtte det være moral-idioter ute etter meg da!!!

er så trivlig.. jaja det er flere forum...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...