Gå til innhold

Mens vi venter på Metal Gear 4

zokra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig kul "teaser". Ble glad da jeg så den. Begynner allerede nå å kjenne suget etter MGS4. Uff... Og det er jo så lenge til. Vi har heller ikke fått noen offisielle bilder/filmer ennå. Så det ser ut til at det vil bli LEENGE å vente. Som det sto på slutten av filmen er dette kun en reklame film laget på PS2 teknologi. Alikevel synes jeg fortsatt dette er noe av den peneste (les: mest fornøyelige) grafikken til dags dato. Utrolig hvor mange følelser Hideo får vist med så få pixler. At han er i regissørstolen (bokstavelig talt ;)) er jo det beste som kunne skje spillet :)

Lenke til kommentar

Den filmen var bare helt RÅ. Og morsom! :!:

Fikk frysninger jeg når det sto Hideo Kojima på stolen der. Selv om jeg allerede visste at han skulle ha hovedansvaret også for dette spillet. Det er så viktig at han styrer med MGS. Blir ikke noe uten han, og det tror jeg han skjønner selv også. :!:

Lenke til kommentar
Den filmen var bare helt RÅ. Og morsom! :!:

Fikk frysninger jeg når det sto Hideo Kojima på stolen der. Selv om jeg allerede visste at han skulle ha hovedansvaret også for dette spillet. Det er så viktig at han styrer med MGS. Blir ikke noe uten han, og det tror jeg han skjønner selv også. :!:

Var fansen som fikk han til å fortsette.. Altså vi :p

Lenke til kommentar

Her er bilde fra Metal Gear 6/Metal Gear Solid 4;

Helt til venstre er Vamp.

Andre fra venstre er Meryl

Tredje fra venstre er Raiden, og hva som ser ut som ungen til Olga i armene sine.

Venstre senter er Ocelot

Høyre senter er Solid Snake

Tredje fra høyre er Hal "Otacon" Emmerich

Andre fra høyre er Big Boss Aka. "Unknown"

Helt til høyre er Naomi Hunter.

Info kan dere se

her på de tre første sidene.

Endret av Samael
Lenke til kommentar

I følge den artikelen på gamer.no så vil den pakken som heter Metal Gear Solid 3: Subsistence inneholde både Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake. :D Disse blir vel laget med MGS3 grafikk eller? :hmm:

Synes jeg leste at folk mener at det er lenge til MGS4 kommer ut, synes selv ikke at det er så lenge til det. Hørte at det skulle kommet sammtidig som PS3 lanseres en gang i 2006 :dribble:

Lenke til kommentar
Tror ikke det. Sånn jeg har forstått det så er det MGS1 og 2 i én pakke, med noen nettverksmuligheter av noe slag eller noe? :dontgetit:

Kan hende de har forbedra grafikken, men tror ikke de lager helt nye versjoner av spillene... :hmm: Mulig jeg tar feil tho...

Metal Gear, uten Solid.

Håper for guds skyld at Kojima går mer for en historie alla MGS2 (MGS2 > MGS3), dypere og bedre karakterer enn MGS3 (Untak; BB, The Boss, Ocelot, Eva og Volgin) samt et nytt budskap som ikke slår føttene vekk under "The Grand Theme".

Lenke til kommentar
Tror ikke det. Sånn jeg har forstått det så er det MGS1 og 2 i én pakke, med noen nettverksmuligheter av noe slag eller noe? :dontgetit:

Kan hende de har forbedra grafikken, men tror ikke de lager helt nye versjoner av spillene... :hmm: Mulig jeg tar feil tho...

Metal Gear, uten Solid.

Håper for guds skyld at Kojima går mer for en historie alla MGS2 (MGS2 > MGS3), dypere og bedre karakterer enn MGS3 (Untak; BB, The Boss, Ocelot, Eva og Volgin) samt et nytt budskap som ikke slår føttene vekk under "The Grand Theme".

Okey, beklager da har jeg blitt feilinformert, for jeg fikk høre at det var Metal Gear SOLID det var snakk om... :blush:

Lenke til kommentar

Ikke for å "brife", men et par uker/måneder før mgs3 kom til Norge sendte jeg en mail til konami(ikke noe webmaster eller noe, skikkeli støff), hvor jeg foreslo at, siden metal gear og metal gear 2: solid snake ikke er å få kjøpt i mange butikker eller nettbutikker nå får tiden, og det samme me MSX, at di kunne lage en remake av de gamle klasikker'ne... og nå som MGS3: subsistence kommer med mg1 og mg2, må dere forstå at jeg er en smule stolt... tenke om kojima-san fikk dn meilen og tenkte .... "wow, konge"

Lenke til kommentar
Ikke for å "brife", men et par uker/måneder før mgs3 kom til Norge sendte jeg en mail til konami(ikke noe webmaster eller noe, skikkeli støff), hvor jeg foreslo at, siden metal gear og metal gear 2: solid snake ikke er å få kjøpt i mange butikker eller nettbutikker nå får tiden, og det samme me MSX, at di kunne lage en remake av de gamle klasikker'ne... og nå som MGS3: subsistence kommer med mg1 og mg2, må dere forstå at jeg er en smule stolt... tenke om kojima-san fikk dn meilen og tenkte .... "wow, konge"

Hehe ;)

Men det er ikke remakes da. Bare de gode gamle spillene. Men vi får hvertfall sjansen til å spille dem :)

Lenke til kommentar

Ikke for å være slem, men; :lol:.

Tror nok ikke du er den første: http://www.thesnakesoup.com/petition/.

Lenke til kommentar

http://gamer.no/art.php?articleId=16020

To nye

Metal Gear Acid 2 er oppfølgeren til det eneste spillet med Solid Snake i hovedrollen på PlayStation Portable. Bildene som ble vist fra spillet antyder mye bedre og ikke minst penere design, blant annet med cel-shading, ja skikkelig tegneseriegrafikk

--

Neia! Håper virkelig ikke de mener sånn tegneserie-aktig som f.eks Fear Factory og ONI..

Virker heller tvilsomt òg det da men..

Ihvertfall, synes den artikkelen var godt lesestoff for både hjerte og sinn! :thumbup:

Endret av BigBoss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...