g-gomp Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei alle. Jeg sliter med et problem med min K700i. Forøvrig gjelder dette sikkert andre med tilsvarende bruk av minnet / sim kort. Problem: Jeg har ikke valgt noen spesiell lagringsplass for meldinger. Her en dag slettet jeg med et uhell en melding som inneholdt særdeles viktig info. Omtrent samtidig såg jeg innslaget på TV2 om slettede meldinger som kan gjenopprettes. Jeg anskaffet meg en sådan liten sak, og fikk sjekket mitt sim-kort. Simcon programmet fann all tenkelig informasjon på sim-kortet, men ikke den meldingen jeg savnet. Det jeg derimot fann var de meldingene jeg hadde lagret i mappen "Lagrede" på telefonen. Kun disse meldingene blir lagret på Sim-kortet - ingen andre. Så det store spørsmålet: Er det noen som har forsøkt seg på å gjenopprette slettede meldinger - eller bilder - som har vært lagret i telefon minnet? Finnes det et program som kan utføre dette? Syncstation og Filemanager (SonyE's program) vil ikke finne/vise noen form for sms meldinger hverken lagrede, tilgjengelige i standard telefonminne eller på sim-kort. Mvh Mgomp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå