Gå til innhold

PowerBook 17" fra USA. Par spm.

Anbefalte innlegg

Heisann folkens, ny her..

Er veldig intressert i å kjøpe meg en PB 17" skal brukes til Musikk/video/redigering generellt/+ (Spiller så og si aldri spill, det gjør man på PS2 :yes: )

Har en 17" som jeg har mulighet til å kjøpe for 17500,- (Dyrt(?)) Den er ca et år gammel (1.33GHz/1GB/64Mb/80GB) Men hørte at de hadde skiftet skjermer til de nyere modellene, pga. hvite prikker (døde pixler kanskje) på skjermet. Vil jo ikke kjøpe en maskin man ikke har garranti på hvis det nu uheldigvis skulle skje noe galt! Nok om det.

For samme prisen før du jo en FULLT utrustet 17" fra statene (apple.com) Har folk non formening om det?

Har en kompis som bor i USA, hvordan går det hvis han hadde bestilt den, deretter sendt den til meg som gave? Noen som har gjort akkurat det samme? Funker det i det hele tatt? Sparer jo MASSE penger!

Hvordan blir det så med garanti og slikt? Kan den leveres inn i Norge hvis det skulle hende noe i garrantiperioden?

Strømforsyningen blir jo forandret også.. Kan man bare kjøpe norsk kontakt å bruke eller?

Håper på raskt/utfyldene/gode svar! :thumbup:

Eivind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale deg å lage en tråd på www.mac1.no Litt bedre respons når det gjelder Mac der.

Får du hvite prikker på skjermen får du byttet ut denne uten problemer. Det er et kjent problem.

Kjøper du maskinen i USA har du bare 1 år garanti, men du kan jo fortsatt reklamere. Garantien til Apple gjelder over hele verden så de kommer nok å henter den på døra di om noe er galt.

Er ikke helt sikker på det med kontakt dette, men på iPod følger det jo med en kontakt for europa og en for USA.. Er jo bare den ytterste knotten som må byttes. Koster sikkert ikke veldig mye.

Husk at om du melder deg inn i ADC så får du 20% avslag på en PowerBook. Les mer på www.mac1.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...