faidroz Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Dette blir min foerste laptop, og jeg lurer paa om den er noe aa satse paa. Maskinen kommer med 1GHz PIII prosessor, 256Mb RAM, DVD-spiller, 14,1" skjerm (med 1280*1024 opploesning). Er overnevnte pris gunstig? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Det høres bra ut, men du gir oss langtifra nok informasjon :smile: Lenke til kommentar
faidroz Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Takk for svar. Jeg har ikke saa veldig mye informasjon selv. Hva slags tilleggsinformasjon trenger dere? Jeg har f.eks. forsoekt aa finne ut om GF2GO er standard-utstyr paa maskinen (Jeg vet at en kan faa den med ATI R7500 ogsaa, men han jeg snakket med i butikken mente at det satt et savage-kort i den.) Modellen har jo ogsaa blitt faset ut til fordel for 8200-varianten. Jaja. Kommer nok til aa kjoepe den. Jeg er paa ferie i Mexico City for tiden og har tenkt til aa benytte meg av den fine (for nordmenn i alle fall) kursforskjellen. Det er en hel liten del av byen der de bare selger elektronikk. Folk sitter paa gaten og selger loeskomponenter. Pruting er heller ikke en uting her. Link til mer komplette specs: http://computers.cnet.com/hardware/0-1027-...l?tag=txt-specs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå