tkaase Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Minnepinnen er død... Nå den plugges i USB-porten får jeg beskjed om å formatere fordi fildelingstabellen er "raw" og ikke FAT... noen som har snøring på hva som skjer, eller om det kan gå an å få ut filene uten å sende den til IBAS? Trenger filene sårt... På forhånd takk for gode tips... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Da ser det ut som det skjer det samme med 3.5 disketter som ikke har vært formatert på en stund. Må nok kanskje formatere på nytt. Lenke til kommentar
Credo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg har en Lexar 128 mb som ble helt død. Har prøvd den på flere maskiner men det er ikke liv å finne. Ser ingen fysiske feil på den og den har ikke blitt behandlet dårlig heller. Jeg reiser mye så den har nok vært igjenom x-ray på flyplasser rundt om. Noen som vet om dette kan ha innvirkning på en slik "pinne" eller om det er ganske normalt at de "dør"? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 USB-minnestiks tåler et visst antall skriv/les, så tar de kvelden. Twinmos produserte noen som tok kvelden ganske tidlig, noe som jeg selv erfarte. Lenke til kommentar
tkaase Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Sånn ja... Fikk tak i et progarm som heter Easy Recovery Pro. RawRecovery fant igjen alle filene og gjenoppretter i dette øyeblikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå