embark Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja. Da har tiden for å kjøpe ny harddisk kommet. Og siden jeg ikke gjør det så ofte, vil jeg gjøre det "riktige" valget. Jeg har satt opp noen kriterier: -Helst under 1000kr -200-250GB -Skal vere IDE -Helst stillegående Har sett på et par stykker: Denne Seagate'n fra Databutikken.no og Denne Samsung'en fra Komplett.no Ja, hvis noen har noen invendinger eller erfaringer med disse er det bare å komme med dem. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Begge de der er gode alternativer siden de er stillegående og solide disker. Får vel ikke noe særlig bedre til den prisen der. Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Begge de der er gode alternativer siden de er stillegående og solide disker. Får vel ikke noe særlig bedre til den prisen der. Ok. Takk. Da går jeg for Samsungen siden jeg allerede har en sånn på 120GB, pluss at jeg har god erfaring med komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå