Gå til innhold

Lagre windows oppdateringer på cd eller hd

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte jeg skulle formatere og installere windows på nytt. Det er jo alltid artig.

Finnes det en måte jeg kan laste ned og lagre alle de oppdateringene jeg har lagret på maskinen slik at jeg slipper å laste de ned en gang til. Dessuten ønsker jeg ikke å være lengre en strengt nødvendig på nettet uten "beskyttelse"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Tenkte jeg skulle formatere og installere windows på nytt. Det er jo alltid artig.

Finnes det en måte jeg kan laste ned og lagre alle de oppdateringene jeg har lagret på maskinen slik at jeg slipper å laste de ned en gang til. Dessuten ønsker jeg ikke å være lengre en strengt nødvendig på nettet uten "beskyttelse"

Da kan jeg anbefale "autopatcher" som kommer en gang i måneden med oppdatert utgave inneholder alle nyeste security updates etc.

Du finner ut mer om autopatcher her

Lenke til kommentar

Anbefaler å "bake" inn SP2 i XP plata.

Laste ned Autostreamer, som er gratis.

Funker veldig bra, har gjort det selv.

Eller last ned SP2 og installer den etter at du har formatert, det er ikke så mange oppdateringer etter SP2.

Guide her.

Endret av karasjok
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...