Gå til innhold

www.Geekstuff.no, treg levering, noe mer ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyggelig for deg at det ser ut som det løser seg. Uansett neste gang du skal klage ville i alle fall jeg likt at du holdt en litt mer saklig profil og droppet å lage ting i stor tekst og skulle ha tilbake telefonpenger. Blir litt for teit synes jeg...

Da jeg leste gjennom postene tenkte jeg at jeg ikke gadd å hjelpe deg, selv om jeg kunne, ikke på grunn av saken din, men på grunn av måten du la den ut på.

Dette er ikke ment som noe angrep på deg, fårstår absolutt at du er missfornøyd med geekstuff osv.

Og nå ser det jo uansett ut som det løser seg, det er jo fint :)

Lenke til kommentar

kreve telefonutgifter som har medfølget etter å prøve å skaffe kontakt med eier, å få pakken 3 uker for sent er ikke bra, og er mer enn nok for kompensasjon, i mine øyne !

vi vil også ha kompensjasjon for vente tiden og alt bryet som dette har påført oss som kunde.

:thumbdown:

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Hey Lucas,

med mindre du spesifiserte leveringsdato og GeekStuff godtok dette har du ikke særlig å kreve dem for. De har skrevet at leveringstidene er veiledene og da er de sikret. Hvor lenge osv. er det ikke vits å krange om engang.

For forbrukere er det no-no å bestille med forskuddsbetaling. Hvem tjener på det? Jo, butikken... Du har ingen eiendomsrett til varen, og en evt. konkurs vil føre til at du mister pengene dine. Kjøp i oppkrav. Koster 50-60 kroner og det er ca. 1-2 halvlitere. Det kan man ofre.

Lenke til kommentar

Ja jeg la sikkert saken frem på feil måte, og gikk sikkert fram på feil måte, og det tar jeg selv kritikk for.

Da vi bestilte var tallene annerledes !

men nå er det bare 2 på lager ? håper det lover godt !

rozon:

Er det dette du mener ?

Alle priser er oppgitt inkl. mva og eks. frakt, med mindre annet er uttrykkelig nevnt. Vi forbeholder oss retten til å nekte levering basert på lagersituasjon og/eller feil i IT-systemer som kan gi feilaktig inntrykk av pris- eller lagerstatus. Alle leveringstider er veiledende, og basert på hverdager. Geekstuff plikter å informere kunden om det er avvikende forhold i forhold til bestillingen.

Kom ingen informasjon, og sitte å prøve å få kontakt med support var nyttesløst, så det er ikke bare fra min side saken er feil. Var ikke klar over dette før nå, og beklager tidligere utsagn om saken.

Grunnen til at jeg gikk frem slik jeg gikk var for å få kontakt, ikke noe annet enn det, og som dere ser klarte vi det, ja det blir kanskje feil å kreve og kreve, men etter vi klarte å få kontakt, ble alt feil fra min side, tar kritikk for det, og lever videre.

Og at det kom ut slik det gjorde er nok en feil fra min side, men hele meningen med bestillingen og varene var å ha dem til Tirsdag neste uken fordi vi reiser bort da, noen lange kjedelige tog turer, så det var hele poenget med bestilling.

Men, sett deg selv inn i det, du har betalt for varene dine, men ukene kommer sakte mot deg, du sender mail, ringer på support telefonen som tydeligvis ikke fungerer, og etter 3 uker så har man litt rett til å lure på hva som skjer og bli litt fustrert :(

Takker til entiny som fikk fart på sakene, setter stor pris på det.

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...