Zattaxu Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har en bærbar pc (FS Amilo Pro V2000) hvor lyden har blitt borte. Har hatt pc'en i over et halvt år, og var ikke veldig imponert over lyden fra høyttalerne tidligere, men nå er den tilnærmet forsvunnet. Setter jeg lyden på max i alle voluminnstillinger er det så vidt jeg hører hvilken mp3 jeg spiller. Hva er det som kan ha forårsaket dette? Jeg har formatert pc'en uten at det hjalp... Lenke til kommentar
knut Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Om jeg husker riktig så er den maskinen bygd opp om det samme kabinettet som Aopen 1555/1556. Det er da et godt gammeldags hjul som sitter helt bakerst på venstresiden som må justeres. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Artig at reformatering er universalløysinga Vel. Det kan vere at det har blitt noke kluss med høgtalervolum-instillingane i kontrollpanelt og. Dvs. Sjekk: Control Panel->Sounds and Audio devices setting->Speaker volume. Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Om jeg husker riktig så er den maskinen bygd opp om det samme kabinettet som Aopen 1555/1556. Det er da et godt gammeldags hjul som sitter helt bakerst på venstresiden som må justeres. Problem solved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå