Lucas Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Har du stk. Nec Accusync skjermer som ble kjøpt inn i sommer, den ene startet igår å "Flimmre" i en slags grønn/grå farge, Det minner meg utrolig mye om når du ser på TV når de filmer CRT skjermer etc. Noen som vet hva som galt ? *edit* Hvis jeg bøyer skjermen, altså bekker den ned mot boret, så slutter det, men så starter det igjen like etter på at den står som den skal. Endret 18. mai 2005 av Lucas Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Bruker du analog (d-sub) kabel? Høres nesten ut som den har fått et brudd på en leder. Prøvd å bytte om kablene på de to skjermene? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Ja, det funket plutselig nå etter å ha styrt litt med kablene ja ! takk ! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 heheh, sånt skjer meg hver gang jeg har tatt med skjermen frem og tilbake til en kompis. Ledningene beveges litt under ferden, og sitter litt løst, og det fører til det du opplevde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå