Pedde Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei, lure på å kjøpe meg ny pc. men vet ikke helt hva jeg skal velge..kan noen hjelpe meg? har ikke tenkt å bruker mer en 5-6k på pc. så det jeg trenger hjelp til er cpu, ram, hovedkort og skjermkort. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Fortell hva du vil bruke maskina mest til: Kontor, surfing, filmbehandling , spill.. Maskiner til disse bruksområda trenger ikke å være like - spillmaskina klarer kontorarbeid mye bedre enn kontormaskina klarer å hamle opp med spill (om spillmaskina ikke har ørten vifter som får en flyplass til og høres ut som en plass det ikke skjer noenting..). Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei, og velkommen til forumet! Her finner du en egen kategori for slike spørsmål. Opprett en ny tråd der, hvor du opplyser litt mer om hva du skal bruke PC-en til, evt preferanser etc. Les denne tråden først, der finner du litt info om hvordan tråden bør utformes mtp innhold og emnefelt. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg