Glufsa Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Neeei?! Bæææ.. Her er forresten guiden om trådstarter ikke orker å scrolle ned: Hei. Jeg holder på med et prosjekt, med worklog på hardware.no-forumet (www.forum.hardware.no), som heter [Navn på prosjektet], og lurer på om dere i [Navn på webshop] kunne tenke dere å sponse meg med en eller flere av tingene jeg trenger til prosjektet. Det jeg trenger: [Liste over ting du trenger] Det dere får igjen for dette, blir logoen deres i toppen på første side av worklog`en min, noe som gir dere god og positiv reklame som når ut til en del folk som ligger i deres målgruppe for salg, positiv omtale i Norges største forum for datainteresserte, og dere får også et klistremerke (hvis dere legger et ved i en pakke ved eventuell sponsing) eller at jeg lakker logoen deres på en av sidene på prosjektet. Her er linker til noen sider som kan ha relevans for deres avslutning om å gi meg sponsing eller ikke: Min worklog: [link til workloggen] (som dere ser, er det passert [x] folk som har kikket på prosjektet på [x] dager) Siden jeg bruker for å laste opp bilder: [adressen til der du eventuelt laster opp bilder fra] (det er to av hvert bilde, p.ga. at jeg lager thumbnails i worklog`en) MVH [Ditt FULLE navn] Nydelig skrevet, som alltid sigen!! tuusen takk, begynner sikkert ikke før juni, må ha litt penger Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det måler du opp, hvis kabinettet er 40cm dypt, så trenger du 40/12 vifter, med andre ord 3,333osv., som blir ca. 3 120mm vifter, så ganger du dette med det du får i høyden, osv., men det beste er å ha kabinettet først, og måle opp å se hvor det ikke er plass til vifter Lenke til kommentar
FaO Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Nå her ikke jeg så god peiling på montering av vifter, men kan ikke de hullene på kabinettet skape problemer når du skal begynne å borre hull og sette fast viftene ?? Ville planlagt dette nøye før jeg begynnte å leke meg, men d kan bli totalt konge hvis du får løst dette problemet på en bra måte.... Lykke til Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Nå her ikke jeg så god peiling på montering av vifter, men kan ikke de hullene på kabinettet skape problemer når du skal begynne å borre hull og sette fast viftene ?? Ville planlagt dette nøye før jeg begynnte å leke meg, men d kan bli totalt konge hvis du får løst dette problemet på en bra måte.... Lykke til joda, skal lage festehull (eller hva det nå heter) får jeg lager de hullene. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 hvor er den billigeste plassen jeg får kjøpt Sunbeam Miditower, Acryl, Transp? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 hvor er den billigeste plassen jeg får kjøpt Sunbeam Miditower, Acryl, Transp? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Lag selv ! EDIT: Hvis du ikke gidder det så har de sunbeam sitt hos Digital impuls. (tror kanskje det er litt sotet også.) 795,- Endret 19. mai 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Lag selv ! hvor får jeg kjøpt plexiglass billig? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Lag selv ! hvor får jeg kjøpt plexiglass billig? Hør hos lokale glassmestere... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Lag selv ! hvor får jeg kjøpt plexiglass billig? Hør hos lokale glassmestere... hvor dyrt pr. kvadratmeter? kommer snart med en sketchup :-) Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Spørs helt på tykkelse og fra sted til sted Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Spørs helt på tykkelse og fra sted til sted ca.pris? 2-3mm. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 jeg trenger litt hjelp, finnes det datadel-sketchup? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det er lurt å bruke tykkere enn 2-3mm. 4 eller 5 er nok bedre Brukte selv 3mm på mitt og angrer litt nå. Vet ikke hva prisene er, da jeg fikk gratis.. Datadel til sketchup ? Mener du kanskje komponenter o.l da ? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) sorry, dobbelpost Endret 19. mai 2005 av avas_2 Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 En sånn du mener? jepp Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 detta blir dyrt, 20 vifter. skal ikke ha vifter på den ene sida Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Lykke til. Håper du trives med lyden av en jetfly-motor. Get used to it Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Lykke til.Håper du trives med lyden av en jetfly-motor. Get used to it jeg liker faktisk lyden av vifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå