Gå til innhold

kabinett dekket av vifter

Anbefalte innlegg

Neeei?! :ohmy: Bæææ..

Her er forresten guiden om trådstarter ikke orker å scrolle ned:

Hei.

Jeg holder på med et prosjekt, med worklog på hardware.no-forumet (www.forum.hardware.no), som heter [Navn på prosjektet], og lurer på om dere i [Navn på webshop] kunne tenke dere å sponse meg med en eller flere av tingene jeg trenger til prosjektet.

Det jeg trenger:

[Liste over ting du trenger]

Det dere får igjen for dette, blir logoen deres i toppen på første side av worklog`en min, noe som gir dere god og positiv reklame som når ut til en del folk som ligger i deres målgruppe for salg, positiv omtale i Norges største forum for datainteresserte, og dere får også et klistremerke (hvis dere legger et ved i en pakke ved eventuell sponsing) eller at jeg lakker logoen deres på en av sidene på prosjektet.

Her er linker til noen sider som kan ha relevans for deres avslutning om å gi meg sponsing eller ikke:

Min worklog: [link til workloggen] (som dere ser, er det passert [x] folk som har kikket på prosjektet på [x] dager)

Siden jeg bruker for å laste opp bilder: [adressen til der du eventuelt laster opp bilder fra] (det er to av hvert bilde, p.ga. at jeg lager thumbnails i worklog`en)

MVH

[Ditt FULLE navn]

:p Nydelig skrevet, som alltid sigen!! ;)

tuusen takk, begynner sikkert ikke før juni, må ha litt penger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det måler du opp, hvis kabinettet er 40cm dypt, så trenger du 40/12 vifter, med andre ord 3,333osv., som blir ca. 3 120mm vifter, så ganger du dette med det du får i høyden, osv., men det beste er å ha kabinettet først, og måle opp å se hvor det ikke er plass til vifter ;)

Lenke til kommentar

Nå her ikke jeg så god peiling på montering av vifter, men kan ikke de hullene på kabinettet skape problemer når du skal begynne å borre hull og sette fast viftene :hmm: ?? Ville planlagt dette nøye før jeg begynnte å leke meg, men d kan bli totalt konge hvis du får løst dette problemet på en bra måte.... Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå her ikke jeg så god peiling på montering av vifter, men kan ikke de hullene på kabinettet skape problemer når du skal begynne å borre hull og sette fast viftene :hmm: ?? Ville planlagt dette nøye før jeg begynnte å leke meg, men d kan bli totalt konge hvis du får løst dette problemet på en bra måte.... Lykke til :thumbup:

joda, skal lage festehull (eller hva det nå heter) får jeg lager de hullene.

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...