Glufsa Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) jeg har tenkt å kjøpe et sunbeam gjennomsiktig kabinett å bore begge sidene på kabinettet full av hull og dekke de med vifter. er dette et bra prosjekt ? trenger sponsorer, forslag? P.S, jeg viste ikke hvor jeg skulle poste denna. Endret 18. mai 2005 av avas_2 Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er ikke en worklog ennå, så det passer nok bedre i Casemod kategorien. Kan sikkert bli litt kult hvis du bruker fine vifter. Du kan møte på litt problemer når det kommer til å dekke siden med hovedkort med vifter, men det løses sikkert Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Finnes jo ett lignende prosjekt fra før. Prosjekt Gjennomstrømning eller noe heter det. Men lykke til. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er ikke en worklog ennå, så det passer nok bedre i Casemod kategorien. Flyttes. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 forslag til sponsorer da? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 prøv hos vendur.no Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Du blir garanter sponsa med et par vifter og 25% på resten av Vendur.no... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 er det noen sjangs for at jeg blir sponsa av microplex? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 nei, det tviler jeg på... jeg og mange andre ble i alle fall ikke det. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Tviler på det jeg og, spurte ikke en gang jeg. Har ikke hørt om noen som har blitt sponset til det enda.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 1. Kan bli et stiligt prosjekt dette, men det finnes noe sånn fra før (nevner overkill airflow, der det var 9 stk. 120mm vifter på ene siden, og at kabinett bygget av vifter) 2. Sponsorer kan være cool`n silent, vendur.no, 3dfxcool.no, muligens komplett.no, og alle andre du kommer på, bare å sende mail Microplex sponser ikke, folk som kjenner noen som jobber der får vist ikke sponsing engang. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 https://prisguiden.no/shop_list_all.php Liste med et par webbutikker Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 kan noen lage en slags søknad for meg? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Dobbelpost avas_2 Sjekk i sticky`ene under case-mods, i Glisevask sin tråd der finner du en grei mal (laget av meg btw ) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Firdobbel post? Du greier vel å leite opp malen?? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Femdobbel faktisk, han slo deg Glisevask! Her er malen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Neeei?! Bæææ.. Her er forresten guiden om trådstarter ikke orker å scrolle ned: Hei. Jeg holder på med et prosjekt, med worklog på hardware.no-forumet (www.forum.hardware.no), som heter [Navn på prosjektet], og lurer på om dere i [Navn på webshop] kunne tenke dere å sponse meg med en eller flere av tingene jeg trenger til prosjektet. Det jeg trenger: [Liste over ting du trenger] Det dere får igjen for dette, blir logoen deres i toppen på første side av worklog`en min, noe som gir dere god og positiv reklame som når ut til en del folk som ligger i deres målgruppe for salg, positiv omtale i Norges største forum for datainteresserte, og dere får også et klistremerke (hvis dere legger et ved i en pakke ved eventuell sponsing) eller at jeg lakker logoen deres på en av sidene på prosjektet. Her er linker til noen sider som kan ha relevans for deres avslutning om å gi meg sponsing eller ikke: Min worklog: [link til workloggen] (som dere ser, er det passert [x] folk som har kikket på prosjektet på [x] dager) Siden jeg bruker for å laste opp bilder: [adressen til der du eventuelt laster opp bilder fra] (det er to av hvert bilde, p.ga. at jeg lager thumbnails i worklog`en) MVH [Ditt FULLE navn] Nydelig skrevet, som alltid sigen!! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hehe! Lei deg siden du mista rekorden nå Glisevask? Takk for den( nydelig skrevet), liker at det jeg skriver blir satt pris på, og at det kommer til nytte. Men du gjør det nesten for lett for trådstarter Men jeg håper du får sponsorer, for dette kommer sikkert til å bli et kongeprosjekt, hvis du tar deg tid til å gjøre det skikkelig Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 hvor mange vifter(sånn ca.) trenger jeg? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Det er ikke en worklog ennå, så det passer nok bedre i Casemod kategorien.Kan sikkert bli litt kult hvis du bruker fine vifter. Du kan møte på litt problemer når det kommer til å dekke siden med hovedkort med vifter, men det løses sikkert har du forslag til det problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå