Gå til innhold

kabinett dekket av vifter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke en worklog ennå, så det passer nok bedre i Casemod kategorien.

Kan sikkert bli litt kult hvis du bruker fine vifter.

Du kan møte på litt problemer når det kommer til å dekke siden med hovedkort med vifter, men det løses sikkert :thumbup:

Lenke til kommentar

1. Kan bli et stiligt prosjekt dette, men det finnes noe sånn fra før (nevner overkill airflow, der det var 9 stk. 120mm vifter på ene siden, og at kabinett bygget av vifter)

2. Sponsorer kan være cool`n silent, vendur.no, 3dfxcool.no, muligens komplett.no, og alle andre du kommer på, bare å sende mail :thumbup:

Microplex sponser ikke, folk som kjenner noen som jobber der får vist ikke sponsing engang.

Lenke til kommentar

Neeei?! :ohmy: Bæææ..

Her er forresten guiden om trådstarter ikke orker å scrolle ned:

Hei.

Jeg holder på med et prosjekt, med worklog på hardware.no-forumet (www.forum.hardware.no), som heter [Navn på prosjektet], og lurer på om dere i [Navn på webshop] kunne tenke dere å sponse meg med en eller flere av tingene jeg trenger til prosjektet.

Det jeg trenger:

[Liste over ting du trenger]

Det dere får igjen for dette, blir logoen deres i toppen på første side av worklog`en min, noe som gir dere god og positiv reklame som når ut til en del folk som ligger i deres målgruppe for salg, positiv omtale i Norges største forum for datainteresserte, og dere får også et klistremerke (hvis dere legger et ved i en pakke ved eventuell sponsing) eller at jeg lakker logoen deres på en av sidene på prosjektet.

Her er linker til noen sider som kan ha relevans for deres avslutning om å gi meg sponsing eller ikke:

Min worklog: [link til workloggen] (som dere ser, er det passert [x] folk som har kikket på prosjektet på [x] dager)

Siden jeg bruker for å laste opp bilder: [adressen til der du eventuelt laster opp bilder fra] (det er to av hvert bilde, p.ga. at jeg lager thumbnails i worklog`en)

MVH

[Ditt FULLE navn]

:p Nydelig skrevet, som alltid sigen!! ;)

Lenke til kommentar

Hehe! Lei deg siden du mista rekorden nå Glisevask? :tease:

Takk for den( nydelig skrevet), liker at det jeg skriver blir satt pris på, og at det kommer til nytte. Men du gjør det nesten for lett for trådstarter ;)

Men jeg håper du får sponsorer, for dette kommer sikkert til å bli et kongeprosjekt, hvis du tar deg tid til å gjøre det skikkelig

Lenke til kommentar
Det er ikke en worklog ennå, så det passer nok bedre i Casemod kategorien.

Kan sikkert bli litt kult hvis du bruker fine vifter.

Du kan møte på litt problemer når det kommer til å dekke siden med hovedkort med vifter, men det løses sikkert :thumbup:

har du forslag til det problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...