Vegard87 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 jeg har en ADSL linje fra NGT og en trådløs router. Før hadde jeg dette like ved maskinen, men så flyttet jeg ned i kjellern og det er et stykke fra den trådløse routern til maskinen min. Etter jeg flyttet maskinen så virket alt fint, og det virker som oftest fint nå også, men problemet er at jeg av og til får utrolig høy ping (2000-3000) til WoW. Jeg discer også ganske ofte (men dette gjorde jeg også før jeg flyttet ned). Jeg føler også at problemene kom omtrent da NGT økte hastigheten på linja. Så det jeg lurer på er hvor det er mest sansynlig at problemet ligger, og hva som ville vært en løsning på de 2 problemene. kan det være det trådløse nettverket når internetten stort sett virker fint, bare funker dårlig i blant? eller er det utelukket? eller kanskje det er NGT som er problemet? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kan hende det er linje fra sentralen til huset ditt som ikke takler den høye hastigheten, bor du langt fra sentralen? Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 er ikke sikker på om jeg bor langt fra sentralen, men jeg tror det. Hvordan kan jeg sjekke dette? Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 kan en åpen og lukket dør ha noe å si (den isolerer lyd ganske bra, der jeg bor var det en leilighet før) Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Du kan kontakte NGt og høre om de har noe logg på disc cause. Dersom gjør at linja di detter ned, burde dette gi en pekepin på hva som er feil her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå