Nico77 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei! Lurte litt på om den nye maskinen fra Sony kommer med dette. Er det noen som vet? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kun Blue Ray brenner og større harddisk, og den modellen kommer til å koste noe ekstra. I bunn og grunn ganske så bra pga hva trenger du med en DVD brenner/opptaker pga du har jo Blue Ray som tar opp mer enn en vanlig DVD plate gjør. Så da kan du jo lagre opp til 4-5 DVD filmer på en og samme plate. Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Tenkte mest på at man kunne ta opp rett fra tv. Det vil bli mulig med Blue-Ray? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 ja det vil jeg tro, den er jo kobla opp mot tven, og den dyreste utgaven skal jo ha blu-ray brenner, så hva ellers skal man bruke den brennern på? Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Det er bra. Hvis dette virker så skal jeg ha en slik maskin? . Ta opp programmer fra tven, mens jeg er borte. Det er dette jeg har savnet fra Sony. Alt i en boks. Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Hvor stor harddisk er det på den største modellen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er ikke informert noe om størrelsen på harddisken enda, men vi får helt sikkert vite mer snart. Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Det kommer vel informasjon om dette på E3-messen regner jeg med. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Mye vil "toppmodellen" ca koste? Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Mye vil "toppmodellen" ca koste? Ca. en BMW, Pakkis... men et slik nick burde jeg ikke svart deg engang... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Mye vil "toppmodellen" ca koste? Det er sagt at den vil koste omtrent 3500 norske kroner, men regn med at prisen vil øke noe likevel... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Mye vil "toppmodellen" ca koste? Ca. en BMW, Pakkis... men et slik nick burde jeg ikke svart deg engang... Pakkis er en tøffing han! Rart du ikke har føtt besøk av noen moderatorer enda.. Hørt rykter om en 120GB harddisk! Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Mye vil "toppmodellen" ca koste? Ca. en BMW, Pakkis... men et slik nick burde jeg ikke svart deg engang... Rart du ikke har føtt besøk av noen moderatorer enda.. Hørt rykter om en 120GB harddisk! Hva mener du? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Mye vil "toppmodellen" ca koste? Ca. en BMW, Pakkis... men et slik nick burde jeg ikke svart deg engang... Rart du ikke har føtt besøk av noen moderatorer enda.. Hørt rykter om en 120GB harddisk! Hva mener du? Kaller en seg ''Pakkis'' på et så strengt forum som dette ber en om bråk.. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Mye vil "toppmodellen" ca koste? Ca. en BMW, Pakkis... men et slik nick burde jeg ikke svart deg engang... Rart du ikke har føtt besøk av noen moderatorer enda.. Hørt rykter om en 120GB harddisk! Hva mener du? Kaller en seg ''Pakkis'' på et så strengt forum som dette ber en om bråk.. Meg eller han? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Mye vil "toppmodellen" ca koste? Ca. en BMW, Pakkis... men et slik nick burde jeg ikke svart deg engang... Rart du ikke har føtt besøk av noen moderatorer enda.. Hørt rykter om en 120GB harddisk! Hva mener du? Kaller en seg ''Pakkis'' på et så strengt forum som dette ber en om bråk.. Nå har jo vedkommende vært registrert her i over 2 år, lengere enn både deg og meg Prebo, og har postet 385 innlegg, så hvorfor lage bråk nå? Ikke dra tråden mer off topic nå folkens. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Nå har jo vedkommende vært registrert her i over 2 år, lengere enn både deg og meg Prebo, og har postet 385 innlegg, så hvorfor lage bråk nå?Ikke dra tråden mer off topic nå folkens. Ops.. La ikke merke til det.. Jaja... Tilbake til topic da... Er du sikker på at det er den dyreste versjonen va PS3 som koster 3500? Jeg tror det er den billigste... Så blir den andre noe ala PSX i japan... Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Nå har jo vedkommende vært registrert her i over 2 år, lengere enn både deg og meg Prebo, og har postet 385 innlegg, så hvorfor lage bråk nå?Ikke dra tråden mer off topic nå folkens. Ops.. La ikke merke til det.. Jaja... Tilbake til topic da... Er du sikker på at det er den dyreste versjonen va PS3 som koster 3500? Jeg tror det er den billigste... Så blir den andre noe ala PSX i japan... billigste blir vel 3000-3500 Dyreste må du vel legge på 1-2000 altså 4-6000 Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Så PS3 blir lik som PSX altså? Bare at PS3 blir mye råere? Håper det blir både mulighet å ta opp på blueray og harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå