awt Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Min første post på dette forumet, så beklager hvis noen syns dette er et dumt emne. Jeg skal (må) ha meg nytt tastatur, og fant Logitech diNovo Cordless Desktop og Logitech Cordless Desktop MX3100 til samme pris. Jeg har MX700 fra før, så hvilken mus som følger med spiller ikke så stor rolle, men ser at musen som følger med MX3100 er hakket bedre enn denne, så det trekker jo litt opp. Utenom det så ser diNovo-tastaturet bedre ut, men har ikke noe spesielt erfaring med det. Skulle helst hatt bluetooth-versjonen, men syns denne blir litt dyr. Hvordan er rekkevidden på diNovo-tastaturet, og er det noen som har synspunkter eller erfaringer i saken min? Endret 18. mai 2005 av awt Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Selvom bluetooth pakken er litt dyrere, så vil jeg si at prisen er forsvarlig. Design messig er Dinovo helg overlegen, og med bluetooth så kan man glemme alt av rekkevide. Jeg kan sitte i stua i første etasjen og skrive på pc'en som er i kjelleren. Det bør si deg noe Skal du kjøpe Dinovo med ir, så vil jeg heller anbefalle mx3100. Som du sier har den mye bedre mus, og den er ikke så stygg heller. Hadde jeg vært deg ville jeg ha kjøpt bluetooth versjonen. Beste tastaturet jeg har hatt i mitt liv! ( Laptop følelse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå