shogun Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Heihei. Når jeg restarter maskinen min fra winXp så finner den ikke primary partisjonen. Jeg må slå av og på på powerknappen for at den skal klare det. Ikke noe stort prob. men bare litt irriterende. Dettte begynte da jeg satte inn en ny brenner i maskinen, noen som kan si meg hvorfor? Lenke til kommentar
abjork Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Kan det være at jumperen på HD ikke er satt korrekt med tanke på master/slave? Lenke til kommentar
shogun Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Nope, den står som primary. Som sagt så finner maskinen disken når jeg restarter på powerknappen men ikke når jeg restarter fra windows. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Har du prøvd å endre plassering av enhetene på IDE-kablene? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Hvor gammelt hk? Jeg har en pc med 2000 der det samme skjer, men det er fordi hovedkortet er ødelagt... Er det kun når du restarter? Aldri når du starter den for første gang? Lenke til kommentar
shogun Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Hovedkortet er et MSI 694d pro tror jeg det heter, 1 år gammelt ca. Det skjer aldri når jeg starter opp første gang. Har ikke prøvd å endre plassering av enhetene på IDE-kablene siden jeg regner med at det er i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå