dessessop Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har sjølv vert på ein del svart metal konserter og har aldri sett nokon som har fått bank eller på annen måtte blit fysisk skadet. Sjøl den gongen eg sølte ein øl ned i boksa på ein stor metal fyr kom eg fra det uten enn skrame. Når eg derimot var på Brannkamp for eit par år siden såg eg først ein som fekk bank av eit gjenng idioter og etter på ein som prøvde å ha med seg ein stor knvi inn på stadion. Etter kva eg då kan erfare er fotball vel så farligt som metal.. Men her var det vel kva som var ein fare for samfunnet og etter som ein lever i eit samfunn med kristelig kultur så vil nok metal vera støre fare for detta samfunnet. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Musikk dekkes av ytringsfriheten. Den er ikke noe "farligere" for samfunnet enn bøker, film osv. En mye større fare kommer ifra religiøse fundamentalister som HEVDER at musikk, film osv. har skylden for samfunnsproblemer. Syndebukktaktikk kalles det... så slipper de selv unna med det de holder på med. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det skulle ikke forundre meg om metal-folket er mer tolerante overfor andre enn mange andre grupper. Hvorfor? Jo, fordi de selv vet hvordan det er å bli satt i bås og sett ned på på grunn av sin gruppetilhørighet. Jeg synes innlegget til dessessop var ganske interessant. Fotballmiljøet må jo være et av de råtneste som finnes. Klart de fleste fotballinteresserte er normale mennesker, men her har du virkelig mange øldrikkende hissigpropper! Ja, selv jeg som ikke egentlig er interessert i fotball føler hvordan sinnet bygger seg opp når dommeren dømmer mot Norge på feil grunnlag i en landskamp og det koster oss seieren. Kanskje et forbud mot fotball ville være positivt for samfunnet? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det skulle ikke forundre meg om metal-folket er mer tolerante overfor andre enn mange andre grupper. Personlig er jeg ihvertfall mer tolerant overfor andres musikksmak. Tviler på at metalmiljøet er en fare for samfunnet i det hele tatt. Alle svartmetallere osv jeg har møtt har vært veldig hyggelige og sympatiske folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå