Joachim_F Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Krigen mot de nådeløse Stroggene fortsetter med full styrke. I Quake IV er planen å tilintetgjøre trusselen en gang for alle, ved å gå til frontalangrep på romvesnenes hjemplanet. Les mer Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Så jo prikk likt ut som Doom 3, samma plastikk-aktige grafikken.. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Håper ikke iD Software klarer å ødelegge enda en god tittel igjennom tidene. DOOM3 var jo den største floppen jeg har sett på lenge. Mer plastikkgrafikk skal du lete lenge etter. Kan ikke fatte å begripe hvorfor alle titler som bruker DOOM3 engine ser ut som rent plastikk, åpner den ikke for noe annet? Endret 18. mai 2005 av lavizh Lenke til kommentar
g-rå9mo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 skulle ikke dette bli et helt SINNSYKT multiplayergame?? hørte det skulle huse opptil 360spillere og brett på størrelse med en landsby??? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Tror disse skjermbildene er nye for mange: http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=464 Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Håper ikke iD Software klarer å ødelegge enda en god tittel igjennom tidene. DOOM3 var jo den største floppen jeg har sett på lenge. Mer plastikkgrafikk skal du lete lenge etter. Kan ikke fatte å begripe hvorfor alle titler som bruker DOOM3 engine ser ut som rent plastikk, åpner den ikke for noe annet? BAH! Jeg ser virkelig frem til en skikkelig singleplayer-opplevelse. Hvis denne kommer i nærheten av Q2, så har jeg noen gode kvelder foran meg. Dessuten synes jeg Doom-grafikken er meget god, men har dessverre ikke hardwaren som yter enginen rettferdighet ennå Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kan ikke fatte å begripe hvorfor alle titler som bruker DOOM3 engine ser ut som rent plastikk, åpner den ikke for noe annet? det er ganske enkelt fordi utviklarane vil ha det sånn. ta ein titt på f.eks dette bildet: http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=4415&pic=1 fornøyd. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Så jo prikk likt ut som Doom 3, samma plastikk-aktige grafikken.. Fordi desse spillene bygger på samme motor. Fin grafikk og vis dere vil kalle det plastikk så er det greit. Stoler på ttt og seier at utviklarane vil ha det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg