Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL/SHDSL leverandører med fast ip?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DataGuard har SHDSL og ASDL2+ begge med fast ip..

Største hastighet på shdslen deres er 2mbit for 699, noe som ikke virker alt for galt..

 

ADSL2+ må du ut med 749,- for å komme få ~1 mbit ut, men da får du også ~15 mbit inn også...

 

(Driver å lurer på om jeg skal gå over til dem, men de har ikke bygget ut min sentral for ADSL2+, og er selv ikke alt for int. i shdsl (skal gjerne ha 3-4 mbit inn))

Lenke til kommentar
DataGuard har SHDSL og ASDL2+ begge med fast ip..

Største hastighet på shdslen deres er 2mbit for 699, noe som ikke virker alt for galt..

 

ADSL2+ må du ut med 749,- for å komme få ~1 mbit ut, men da får du også ~15 mbit inn også...

 

(Driver å lurer på om jeg skal gå over til dem, men de har ikke bygget ut min sentral for ADSL2+, og er selv ikke alt for int. i shdsl (skal gjerne ha 3-4 mbit inn))

Jeg har aldri kommet opp i 1mbit ut med adsl2 fra dataguard, de sa de har problemer med dette og hadde ikke svar på når det løste seg, jeg har heller ikke ned hastigheten jeg skulle ha, de sier jeg har 13mbit, men den er rundt 6. Har også hatt mye problemer med linja, den ramler ned også må jeg ringe de for at de skal ta den opp igjen, meget upraktisk på helligdager. Anbefales ikke.

 

edit: Ellers vet jeg adsl.no leverte med fastip

Endret av opticus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...