Gå til innhold

Kabinett med vifteplasser

Anbefalte innlegg

hei..

jeg trenger hjelp til å finne et kabinett som er billig, som kommer med powersupply og har kjøling på harddisk plassene...

har sett på en rekke kabinetter men det står som oftest bare hvor mange vifter det er og ikke hvor de sitter..

har et aopen kabinett nå som jeg kjøpte for 500 spenn en gang i tiden men den hadde bare vifteplass under foran.. :(

Så om noen kunne anbefalt et billig kabinett med vifteplasser på diskene så ville jeg være høyst takknemlig... :cry:

og helst et kabinett fra netshop komplett pcutstyr eller lignende fordi jeg skal bestille noen komponenter derfra...

Det er ikke et must at det må følge med powersupply fordi jeg kan jo egentlig bare rive ut det jeg har i aopen kabinettet :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke bare ta ei hullsag eller en Dremel å lage viftehull selv? :) Da sparer du jo masse penger.. Anbefales!

det hadde jo kunnet gått.. men det er bare 2 harddisk plasser i kabinettet mitt nå.. har lyst på et med 4 eller 6.. siden denne pcen sannsynligvis skal stå som filserver

Lenke til kommentar

Kjøp heller midi-tower versjonen av den som RiFkinD_ foreslo, annbefaler det på det sterkeste, og det er garantert vifteplass forran HDD`ene. Kjøper du sølv, så får du med to 80mm vifter i døren hvertfall, og du kan jo flytte dem hvis du vil ha dem i fronten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...