Howard Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Mer ADSL for pengene fra Start Start.no lanserte sine ADSL-tilbud tidligere i vår. I juni lanseres to nye tilbud som ser ut til å gi mye for pengene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 dette var jo ganske så billig kan en si. nå sitter jeg bare å venter på at FirstMile skal oppgradere sine linjer, men jeg klager ikke etteersom jeg betaler 275 pr. mnd for 700/256. epz. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Hmm, leverer de SDSL også? Hadde vært greit med bedre uthastighet også. Betaler pr. i dag 347,- for 750/150 (Canal Digital) og mener det er for drøyt. Endret 18. mai 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hvorfor så dårlig uthastighet? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Gode pris/hastighet det der. Men hvordan er det med f.eks ping til servere? Syntes det er vel så viktig jeg da (om du spiller en del på nett selvsagt ) Venter bare på at catch skal øke hastighetene sine nå, har "klaget" min nød til dem..fikk tilbakemelding om at det var noe som foregikk der også Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er bra at hastighetene blir høyere. BTW: Hvem leverer internett via optisk kabel, og hva koster det? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ganske mye billigere enn det "supre"( ) tilbudet telenor kommer med til tredobbelpris og lavere hastighet Lenke til kommentar
Slip Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 ...og her sitter jeg på en ræva canal digital linje. Husverten nekter og oppgradere/bytte leverandør Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Tja, greit nok tilbud...bare at min leverandør er billigere Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hastighetene er jo greie, men hvordan er pingen? Synes flere bør begynne å tenke på hvilke ping man får fra levrandørene også, ikke bare hastighetene. Det er faktsik skjelden du får brukt full nedlastingshastighet likevell... Man kan godt ha 10mb linje, men ikke kunne spille online spill glatt, fordi ISP'en er elendig. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hastighetene er jo greie, men hvordan er pingen? Synes flere bør begynne å tenke på hvilke ping man får fra levrandørene også, ikke bare hastighetene. Det er faktsik skjelden du får brukt full nedlastingshastighet likevell... Man kan godt ha 10mb linje, men ikke kunne spille online spill glatt, fordi ISP'en er elendig. True, det er er mange isper som har over 100 i ping på norske servere. Derfor holder jeg meg til catch. Får ca 20-25 i ping på catch sine servere og 50-60 på de fleste andre. Men kunne jo selvfølgelig ha hatt med enn 1700/512. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det er bra at hastighetene blir høyere. BTW: Hvem leverer internett via optisk kabel, og hva koster det? Lyse leverer bredbånd via optisk kabel. Se her for priser http://lyse.net/category.php?categoryID=863 Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 vel, bluecom har 2200/512 til 349 da... de oppgraderer nettet sitt nå og er ferdig med hele nettet sitt i løpet av juni/august Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 vel, bluecom har 2200/512 til 349 da... de oppgraderer nettet sitt nå og er ferdig med hele nettet sitt i løpet av juni/august Ser ut som bluecom har gode tilbud ja, har de dekning over mesteparten av oslo? Vet du hvordan linjene er med tanke på ping og online spilling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå