epsil Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Er det noen som har gode erfaringer med tastaturer å spille med? På det jeg har nå kan jeg bare holde inne to taster samtidig (tenker da ikke på piltaster eller Ctrl+Alt+Delete , og det blir litt for lite for spill. Har nå tenkt å anskaffe et nytt, men er usikker på hvilket merke jeg bør velge. Tastaturet må kunne takle så mange taster nede samtidig som mulig (jo flere, jo bedre!), og være godt å skrive på. Nå vet jeg at mange utvikler et svært personlig forhold til tastaturet de sitter på, og mer enn gjerne anbefaler modeller fra tidlig 90-tall som veier opp til en halv kilo eller mer. Dette er jeg ikke interessert i, tastaturet må være nytt og tilgjengelig fra en norsk webshop eller forretning. Win95-taster kan med glede unnværes. Både PS/2 og USB går greit. På forhånd takk! _________________ “Don’t get so cocky, son. That’s what the last Material Defender said.” [ Denne Melding var redigert av: ePsiLON47 på 2002-07-14 18:44 ] Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg bruker Microsoft Internet Keyboard PRO. Det er skikkelig deilig =) PS2 og USB på det ja. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Og hvor mange taster kan du holde inne samtidig? Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 du kan trykke mange taster på engagn på key tronic tastatur Lenke til kommentar
epsil Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 20:56, evorkahn skrev:du kan trykke mange taster på engagn på key tronic tastatur Nå sitter jeg på et Key Tronic-tastatur (KT1000). Holder jeg A, W og S inne på en gang, kommer det et kort pip fra datamaskinen, og spillet stopper et par sekunder. Neppe… [ Denne Melding var redigert av: ePsiLON47 på 2002-07-20 14:53 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå