Gå til innhold

"The 4400" - Flere enn meg som ser på den serien?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble veldig skuffet av denne serien. Konseptet er jo ganske spennende, og da jeg fikk vite at man får litt info i denne serien, i motsetning til f eks LOST, der man aldri får vite noe, gledet jeg meg til å se serien.

Det var ikke direkte dårlig, men det var langt ifra det jeg forventet (og det jeg tror serien kunne blitt). Agent Tom er den latterligste Jack Bauer-etterligneren jeg har sett, partnerdamen er minst like irriterende og hele episoden med superhelten-som-redder-parken var utrolig teit. Utenom jenten er det faktisk ingen i serien som jeg liker; alle har et eller annet som irriterer meg.

Jeg foretrekker Lost og 24 (og Simpsons og Futurama og Family Guy og egentlig det meste).

Lenke til kommentar

har sett frem til s2e2 og må si at det er en veldig interessant serie. I motsetning til Lost som er spenning hele veien, er denne serien mer spennende i måten ting utvikler seg på. Når det gjelder skuespiller prestasjoner så er vel de så som så, men ikke så irriterende som Sawyer og Jin i Lost :p

Lenke til kommentar

Har første sesong blitt vist ferdig på TV3 nå? Anbefaler alle som så første sesong til å se begynnelsen på andre. Jeg synes, og jeg vet om mange som synes det samme, at den tar seg kraftig opp. Mye mer prograsjon, og generelt mye bedre. Tom (Baldwin) er jo fortsatt med, men serien generelt tar seg opp.

Lenke til kommentar
Har første sesong blitt vist ferdig på TV3 nå? Anbefaler alle som så første sesong til å se begynnelsen på andre. Jeg synes, og jeg vet om mange som synes det samme, at den tar seg kraftig opp. Mye mer prograsjon, og generelt mye bedre. Tom (Baldwin) er jo fortsatt med, men serien generelt tar seg opp.

Har sesong 2 kommet?

 

Damn, da må jeg nok bli oppe en stund til allikevel da gitt :p

Lenke til kommentar
Har sesong 2 kommet?

 

Damn, da må jeg nok bli oppe en stund til allikevel da gitt :p

Jepp, det har blitt vist tre episoder til nå. Episode 4 ("Suffer The Children") kommer på søndag. (*host*Tilgjengelig natt til mandag*hark*)

 

Edit: Episodelisten, fra TV.com. Stine: Du kan jo oppdatere deg på hva som har skjedd i sesong 1 her: episodeguide.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

så sesong 1 i dag.. synes det var ganske bra jeg.. skuespillerne er jo så som så da men. hu Maia (eller hva det er) er ganske creepy altså! huff.. åsså er det litt teit med dissa to hovedpersona som liksom er sånn alt-mulig-agenter synes jeg.. skal se det som har kommet av sesong 2 i kveld/natt :p

Lenke til kommentar
Jeg synes serien ikke er blant det verste jeg har sett, den plasserer seg circa midt på skalaen. Personlig synes jeg "Taken" er mye bedre.

Taken er bra ja :thumbup:

 

Jeg får litt vansker med å se på The 4400 nå etter å ha sett den, ikke på grunn av at Taken er så mye bedre men fordi han Joel Gretsch var så utrolig kvalm i den serien og han har jo en sentral rolle i The 4400...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...