diversity Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Eller, kan vente litt og se om det er flere som følger med på sesong 2 nå. Spoilerz me wantz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg ble veldig skuffet av denne serien. Konseptet er jo ganske spennende, og da jeg fikk vite at man får litt info i denne serien, i motsetning til f eks LOST, der man aldri får vite noe, gledet jeg meg til å se serien. Det var ikke direkte dårlig, men det var langt ifra det jeg forventet (og det jeg tror serien kunne blitt). Agent Tom er den latterligste Jack Bauer-etterligneren jeg har sett, partnerdamen er minst like irriterende og hele episoden med superhelten-som-redder-parken var utrolig teit. Utenom jenten er det faktisk ingen i serien som jeg liker; alle har et eller annet som irriterer meg. Jeg foretrekker Lost og 24 (og Simpsons og Futurama og Family Guy og egentlig det meste). Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 har sett frem til s2e2 og må si at det er en veldig interessant serie. I motsetning til Lost som er spenning hele veien, er denne serien mer spennende i måten ting utvikler seg på. Når det gjelder skuespiller prestasjoner så er vel de så som så, men ikke så irriterende som Sawyer og Jin i Lost Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg syns det begynte ganske bra men siden man har fått vite såpass mye som vi har allerede forsvant litt av spenningen. Vi vet jo nå hvorfor de ble tatt og nå må vi jo bare vente på hva som skal skje. Men jeg følger med på den selv om. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har første sesong blitt vist ferdig på TV3 nå? Anbefaler alle som så første sesong til å se begynnelsen på andre. Jeg synes, og jeg vet om mange som synes det samme, at den tar seg kraftig opp. Mye mer prograsjon, og generelt mye bedre. Tom (Baldwin) er jo fortsatt med, men serien generelt tar seg opp. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Skulle gjerne sett den etter all den fine tilbakemeldingen den har fått, emn dessverre har jeg ikke TV3 så det er en LOST(Reklame)Cause. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Har første sesong blitt vist ferdig på TV3 nå? Anbefaler alle som så første sesong til å se begynnelsen på andre. Jeg synes, og jeg vet om mange som synes det samme, at den tar seg kraftig opp. Mye mer prograsjon, og generelt mye bedre. Tom (Baldwin) er jo fortsatt med, men serien generelt tar seg opp. Har sesong 2 kommet? Damn, da må jeg nok bli oppe en stund til allikevel da gitt Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har sett sesong en og jeg må si jeg likte den veldig godt. Skal starte på sesong 2 nå og håper den blir like bra Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Noen som vet om Tv3 skal sende sesong 2 ? Håper ikke at vi må vente til høsten før de begynner og sende sesong 2 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg så første episode, men de sendte jo 2 episoder første gangen, og da kræsjet det med noe annet jeg fulgte med på. Får heller kaste meg inn i sesong 2. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Har sesong 2 kommet? Damn, da må jeg nok bli oppe en stund til allikevel da gitt Jepp, det har blitt vist tre episoder til nå. Episode 4 ("Suffer The Children") kommer på søndag. (*host*Tilgjengelig natt til mandag*hark*) Edit: Episodelisten, fra TV.com. Stine: Du kan jo oppdatere deg på hva som har skjedd i sesong 1 her: episodeguide. Endret 24. juni 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har sett fem episoder, og serien har utvilsomt potensiale. Synes den var litt treig i begynnelsen, men har tatt seg opp. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 så sesong 1 i dag.. synes det var ganske bra jeg.. skuespillerne er jo så som så da men. hu Maia (eller hva det er) er ganske creepy altså! huff.. åsså er det litt teit med dissa to hovedpersona som liksom er sånn alt-mulig-agenter synes jeg.. skal se det som har kommet av sesong 2 i kveld/natt Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Maia er da bare morsom. Eller, morsom er kanskje ikke riktig ord - men synes ikke hun er creepy. Er ikke noe mer creepy med henne enn at hun er synsk. P-in-P, kan du ikke hive opp noen The 4400-linker i førsteinnlegget? F.eks. TV.coms side om serien, IMDBs side om den og den offisielle siden (USA Network). Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes serien ikke er blant det verste jeg har sett, den plasserer seg circa midt på skalaen. Personlig synes jeg "Taken" er mye bedre. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes serien ikke er blant det verste jeg har sett, den plasserer seg circa midt på skalaen. Personlig synes jeg "Taken" er mye bedre. Taken er bra ja Jeg får litt vansker med å se på The 4400 nå etter å ha sett den, ikke på grunn av at Taken er så mye bedre men fordi han Joel Gretsch var så utrolig kvalm i den serien og han har jo en sentral rolle i The 4400... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå