Gå til innhold

"The 4400" - Flere enn meg som ser på den serien?


Anbefalte innlegg

Vel? Er det, det?

 

Til de som ikke vet hva jeg snakker om så er det en serie om 4400 mennesker som blir kidnappet av aliens. De ble tatt helt tilfeldig helt fra på 50 tallet og blir alle satt tilbake på jorden i nåtiden, men med flere evner enn de hadde før de dro :ohmy:

 

Har sett på 2 episoder av denne serien så langt og jeg har på følelsen at jeg kommer til å bli rimelig hekta på den :D

 

Etter ønske av bhsand så slenger jeg inn noen linker anngående serien:

 

Den offisielle USA Network siden

TV.com sin side

...og IMDB sin side

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv The 4400, men har prøvd å spille dem av i både wmp, winamp og quicktime. I winamp og qtime skjer det ingenting, mens i wmp kan jeg se, men uten lyd. Det er ikke veldig spennende, står et oransje utropstegn foran filnavnet i playlist. Noen som vet hva som er galt??

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
btw s2e3 rocket :)

Jepp, veldig bra. Synes i det hele tatt at sesong 2 til nå har vært mye bedre enn den første. Den første var ikke dårlig, men det har tatt seg kraftig opp. Mye mer progresjon nå. :) (Var mer progresjon i 2x01 enn hele sesong 1 etter min mening.)

 

Jeg synes forøvrig at både Wake-Up Call og Voices Carry (2x01 og 2x02) bedre enn 2x03. Kanskje vi skal opprette en spoilertråd for serien? Eller, kan vente litt og se om det er flere som følger med på sesong 2 nå.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...