Elendil Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Haha den der var litt morsom. :!: *Overvåke* Endret 18. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har ikke webcam selv, men lånte et Logitech av onkelen min for et par år siden. Lagde noen små filmer med det. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har et Creative NX PRO webcam. Kjøpte det på Expert for ca 300,- Bruker det mest over MSN. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Nå ble det sannelig en poll på førstesiden! Lurer på om det har noe med denne tråden å gjøre Kan noen HW folk bekfrefte/avkrefte det? Er litt nysgjerrig. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det er jo godt mulig tørrfisk. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har webcam ja,eyetoy..kjempeflott kvalitet.. Bruker det sjeldent..ligger i en skuff å støver ned Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Logitech Quickcam 4000 Pro som er litt i bruk av og til på MSN. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg vant to webcamera fra en MSN konkurranse for noen år tilbake. Begge kameraene var elendige, så de blir sjelden brukt. (Creative EasyCam CS110) x2 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har webcam og bruker MSN messenger. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Japp, det er 6 år gammelt. Bruker det meget sjelden. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Bruker av og til mitt Canon mvx250i som webcam gjennom MSN.... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Tør ikke. Er redd for å gå litt bananas i fylla. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hvor går grensen for webcam egentlig? eg har et webcamera, creative webcam III plus, men det ligger og støver. men så har eg 2 andre overvåkningskameraer som er koblet til et video-inn kort(4 innganger). det ene er montert ved inngangsdøren, og det andre er på barnerommet. begge disse har eg tilgang til live via mobilen(wap), så det må da kvalifiseres som webcam? og eg bruker msn daglig Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Ja Har to (tre) stk; Et Creative WebCam NX, (Digitalkameraet mitt kan brukes som webcam) og ett PS2 EyeToy Bruker Eye-Toy`en til MSN, sykt bra kvalitet på det! For å få frem hvor bra kvalitet det er på det: forfall.net har dårligere kvalitet Endret 19. juli 2005 av sigen Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 JaHar to (tre) stk; Et Creative WebCam NX, (Digitalkameraet mitt kan brukes som webcam) og ett PS2 EyeToy Bruker Eye-Toy`en til MSN, sykt bra kvalitet på det! For å få frem hvor bra kvalitet det er på det: forfall.net har dårligere kvalitet Ikke glem at bildet på forfall.net er komprimert via software`en som legger bildene ut på nett! Hadde det ikke vært for dette hadde bildet endt på over 280KB. Slik ser de ut når de kommer rett fra Cam`en (se bilde) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 ArcticOC: Var ikke så mye bedre enn på forfall.net, og Eye-Toy er allikevel bedre Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 har et eye-toy cam som nesten aldrig brukes til noe som helst , har msm , har ikke no software til camet heller , så da får eg no bare brukt det i msm og Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 har webcam ja, og msn... men bruker det ikke så mye da (webcam) broren min kjøpte det, selv ville jeg aldri brukt så mye penger på et webcamera... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har eldgammelt Creative webcam som eg bruker av og til..og då kun på msn.. skal kjøpe nytt tror eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå