Mott Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 lag worklogg dette er bra tiltak Lenke til kommentar
cht_87no Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hei... bare lurte på om det plass til en ps2 i eit cm stacker kabinett? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det er det! Garantert.. Men det kan hende du må modde litt.. Slim-versjonen funker iallfall bra! Men du burde modde bra så det ikke går ut over luftstrømmen igjennom skjønnheten.. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Tja er ikke umuligt att det blir worklog, skal hjem til min kjære mor og far på onsdag og stjele stikksaga og sirkelsaga hans Så regner jeg med att det skal begynne og flaske seg:) Er litt usikker på om jeg skal gå for mdf plater eller sponplater. Har jo ikke noen erfaringer med noen av matraliene. Har jobba litt med sponplater da og det er jo enkelt og greit men diablito anbefalte mdf plater, det samme som han brukte i silentwood kabinettet hans... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå