Itw Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Vell følge bølgen... Mitt kabinett står nu bare hjemme i stua, tar det aldrig ut derifra og eneste som ser det er de som kommer til meg.... Så tror ikke sjansen er stor for att jeg blir sittende i samme rom med andr som har samme kabinett da.... Men jeg går for finest og mest praktisk jeg... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hehe, ja.. Kanskje like greit om man ikke LANer! Gleder meg til den nye Stacker kommer til komplett.no! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Huh nye? Har du link til bilder? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Søk på Coller Master Stacker elelr CM Stacker (eller noe sånn, kanskje med "II" også) med brukernavn "Snekker`n", så finenr du bilder av det Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Klarte ikke og finne noe når jeg søkte... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Merklig, jeg finner ikke noe jeg heller, selv om det burde være endel tråder med Snekker`n og CM Stacker i seg. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Fant den! Husket feil navn, men kikket litt lenger bak i "Mine Innlegg" (ca. 16 sider eller noe sånn) og se hva jeg fant Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Gamle best ingen protest!! Lenke til kommentar
Midran Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 husk at med stackeren må du kjøpe 4-3 moduler som lager om 5 1/2 plasser til 3 1/2 plasser , koster ca 150 kr extra per stk (2 stk er max i tillegg...) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Jo men jeg var jo inntresert i flest mulige 5 1/2 brønner... Henger hardiskene opp i strikk der:) Lenke til kommentar
Midran Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jo men jeg var jo inntresert i flest mulige 5 1/2 brønner...Henger hardiskene opp i strikk der:) hva slags stikk bruker du? vanlig brun gummistrikk? ... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Men dyrere, eller..? Dessuten har nesten alle CM Stacker nå! Synes folk burde være litt selvstendige å ikke følge bølgen jeg! Men hvorfor kommer "bølgen"? En ting er iPod og slikt, det går for det meste på design og "status". Men det er da for det meste bare veldig interesserte som kjøper Stacker kabinettet. Så at Stacker er "bølgen" betyr vel at det er bra. Jeg har hatt kabinetter fra DELL (absolutt verste) til Lian Li og har nå endt opp med min ABSOLUTTE yndling. Stacker. Stacker er kvalitet. Og det er jo mye penere enn Lian Li (ikke på bilder men i virkeligheten, dette er også da MIN mening) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er ikke lite store Bigtower kabinettene er heller ! El NetZor Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Bruker o-ringer og strips... Det er nevt i ett eller annet innlegg her på forumet med bilder og det hele:) Er vell den enkleste og beste løsningen jeg noen gang har sett... Og tror jeg er litt forelska i stacker nå Så den i svart... var jo bare konge.. Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 <Gå for chiftec er gpdt og stort du kan bruke plassene til cd-rommen(E) til og sette hdd i! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Tror det blir stacker det er det fineste av de to:) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Og det med flest 5.25-brønner, eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 g det med flest 5.25-brønner, eller tar jeg helt feil nå? Hmm skjønte ikke helt? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Oki tror jeg har løsningen Jeg skal bygge mitt eget kabinett!!! Jeg skal bygge kabinettet av sponplater (ett av de mest døe matraliene, me tanke på lyd) Og etter og ha surfa litt og sett Diablito2k prosjekt silentwood ble jeg overbevist!! Det er tingen for meg, pga jeg har vannkjøling, plass mangel og begynner og få en del harddisker som trenger plass og kjøling Så det er planen framover! Så tusen tusen takk for all hjelp!!!!! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det jeg mente, var å legge til noe på innlegget ditt rett over, sånn at det ble: Tror det blir stacker det er det fineste av de to:) Og det med flest 5.25-brønner, eller tar jeg helt feil nå? "Oversatt": CM Stacker er det fineste, og det av de to kabinettene som har flest 5.25 brønner, som du er ute etter Men det er jo like greit å lage sitt eget, poster du link til en eventuell worklog her? *GledeSeg* (til når/hvis du lager worklog) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå