Steikern Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hei Skall kjøpe meg Nytt virus program , hvilket kjøper jeg? Lenke til kommentar
zappo Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Det finnes en del programmer som er gratis feks: Avast som er gratis. Mange sier det er bra, bruker det selv og er fornøyd med det noe jeg ikke var med Norton. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) skal du kjøpe så er vel nod32 en veldig god kandidat, mange sier at dette er det beste programmet man får tak i. men som sagt så får man mange veldig bra antivirusprogrammer gratis, som utkonkurrerer dyre kandidater som f.eks norton. gratise programmer som kan anbefales er AVG, Avast og BitDefender. Endret 17. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Du mener vel antivirusprogrammer Jeg hadde AVG før, og det var virus i programmet. Det var noe dritt. Skal kjøpe meg NOD32 snart, hørt mye positivt om det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) jadajada, antivirusprogram! edit: forresten, antivirusprogram med virus i? hvordan i helsiken.. edit2: kan anbefale BitDefender og Avast hvertfall, de har jeg bruktselv. byttet over til avast nå som jeg innstallerte 64bits windows ettersom det var et av de få som støttet det. ingen virus i de programma hvertfall. Endret 17. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Du mener vel antivirusprogrammer Jeg hadde AVG før, og det var virus i programmet. Det var noe dritt. Skal kjøpe meg NOD32 snart, hørt mye positivt om det. Du kan umulig ha brukt en sunn utgave av AVG? Lastet du det ned fra Grisoft sitt ofisielle nettsted? For at AVG er noe dritt stemmer absolutt ikke. Programmet har til og med slått payware konkurrenter som Norton og NOD32 (på antall virus funnet) på flere tester jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå