Raz Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hepps, har lenge brukt Norman antivirus og firewall og har vært veldig fornøyd med den. I går installerte jeg windows og ny versjon av Norman på nytt og til min store frustrasjon driver nå Norman firewall og spør meg om jeg vil gi f.eks msn tilgang til nettet hele tiden. Dersom jeg skal ta meg ett par runder Unreal Tournament 2004 spør Norman meg om jeg vil gi Unreal T. tilgang til nettet en gang pr server som kommer opp på serverlisten. Slik var det da ikke før. Da fikk jeg spørsmål en gang for f.eks msn og unreal og var ferdig med det etterpå. Noen som har vært borti dette problemet? Takk! Lenke til kommentar
zexs Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Opplever akkurat det samme. Sinnsykt irriterende å dette ut av spill og programmer hele tiden pga av alle dialogene fra brannmuren. Var ikke slik tidligere nei. Hvilken brannmur kan anbefales som er gratis/billig og enkel å bruke/sette opp? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 www.zonealarm.com Den er gratis og enkel og sette opp, og funker toppers. Den spørr en gang og det er alt, men husk og trykk på at han skal huske det. Lenke til kommentar
trust_any1 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Sygate Personal Firewall er også et bra og gratis alternativ... Lenke til kommentar
aron Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg sliter med et annet problem i Nis 2005. Den maser stadig om at programet må aktiveres, selv om dette er gjort ente ganger. Dette kan skje 2 dager på rad eller etter 2 uker... Det verst er at det synes som om programet dekativeres til det igjen er aktivert. Det gjøres ved å trykke på knappen "aktiver" i vinduet som varsler behov for aktivering! Dette med aktivering er forøvrig noe nytt i Nis 2005.. Teit, eller? Om ikke dette bedrer seg er det nok slutt på nis for meg etter 5 år.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå