Gå til innhold

Xbox 360- diverse

Anbefalte innlegg

folk klagde på de gamle xbox kontrollerne.. spent og se hva reaksjonene på denne blir da! :wee:

Tenker du på den eldste S-kontrollen? den store?

reaksjonene har vell blitt sagt her på forumet et par ganger, noen liker den, andre ikke, men hvis man kan legge den på hodet når man vil hvile hendene, da er den sikkert verdt penga, hvis de faktisk har utviklet den sånn da..:p

den eldste kontrolleren til xbox er ikke den GAMLE s-controller. Det er den nye lille som heter s, pga av størelsen. Microsoft solgte nesten ikke xbox i japan og asia etter lansering, pga av den alt for store kontrolleren (de selger forsovet fortsatt nesten ingen). Den store gamle blir foresten ofte referert til som "the duke"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder levetid på batterier leste jeg en plass at det var 24 timer intesiv spilletid, men det følger også med en "USB-ladekabel" som lader opp dine batterier via Xboxen. (Husker ikke helt alle detaljer nå, skal prøve å få sporet opp en kilde eller to)

Edit: Viser seg at jeg har surret litt. Om du vil ha en kontroller som er oppladbar må du kjøpe denne kontrolleren separat. VG

Endret av Djevlen
Lenke til kommentar
Vil mykje heller ha PS3. Har jo sett bilete av spel osv, og syns PS3 ser ut til å ha betre grafikk + bedre kontroller og design osv.

I present to you:

Bilde

Kanskje den styggeste og minst behagelige konsoll kontrolleren jeg noensinne har sett i hele mitt liv... Selv kvadratet til NESen ser jo ut til å være mer behagelig å holde en PS3 kontrollen. Nei takk du! Det blir nok 360 på meg ja... De gjorde et klokt valg i å beholde en (tilnermet) S-pad fra den første burken. Revolution ser også ut til å bli spennende... Håper bare Nintendo lager litt større kontrollere til N5 en det de gjorde til GC.

Herregud da menneske. Makan til trangsynte folk skal du leite lenge etter. Hadde du sagt det samme om dette var ein 360-kontroll? Har du i det heile tatt prøvd kontrollen og derav har ein grunn til å uttale deg sånn?

Synest det burde fulgt med oppladbare kontroller på alle versjoner, det er så irriterande med elektrisk utstyr som ikkje kan ladast opp. Kva skal for eksempel eit digitalkamera med DC-inntak om du ikkje kan lade batteria? Frykter at kontrollane blir litt tunge med batteri i eg.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Nå må du slappe av litt zeph! Kontrollen til PS3 ser ut som en genmanipulert banan med små knapper på, patetisk..

For å sitere meg sjølv

Herregud da menneske. Makan til trangsynte folk skal du leite lenge etter. Hadde du sagt det samme om dette var ein 360-kontroll? Har du i det heile tatt prøvd kontrollen og derav har ein grunn til å uttale deg sånn?

Det flommer jo over av bastande påstandar her på forumet, trudde ikkje folk likte sånt eg.

Lenke til kommentar
Herregud da menneske. Makan til trangsynte folk skal du leite lenge etter. Hadde du sagt det samme om dette var ein 360-kontroll? Har du i det heile tatt prøvd kontrollen og derav har ein grunn til å  uttale deg sånn?

Så klart hadde jeg sagt det samme om det hadde vært Microsoft som hadde laget kontrollen...:mad: Den ser jo helt forjævlig ut uansett hvem produsenten er! Om M$ hadde gjort samme feil en gang til ved å velge "The Duke"(Takk, Pellepirat!) som orginalkontroll til 360 hadde jeg såklart sagt det samme om den. I mine øyne har også S-kontrollen en del feil som jeg godt kunne sett fikset på...

Og nei, jeg har ikke noe større grunnlag for mine uttalelser en en det bildet... Men du kan da ikke ærlig mene at den ser spesielt bra ut? Jeg nekter å tro at det resultatet der er basert på en brukerundersøkelse gjort av Sony... :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...