Gå til innhold

Xbox 360- diverse

Anbefalte innlegg

ja! nå har vi vell sett Xbox 360, har vi ikke? hvis ikke, SE!

ja, et par ting jeg lurer på, blir jo et par, er jo fan, men kritisk.

Trådløse kontrollere... da tenker jeg på batteri, lengde, hvor bra det er i likhet med forrige kontroll ( nyeste s-kontroll ), og den nye knappen "360-knappen".

Pris... SKAL ha denne, for Xbox 360 pessær på PS3 for å si det sånn... også er jeg dedikert xbox-nerd da ;D

Cd-rommen.. hva slags cd'r tar den, eller dvd'r da..

Modding av frontdeksel.. hva syns dere, jeg elsker det, kan tegne på nicket mitt ;D

og ellers.. GLED DERE!! FOR DET GJØR JEG! ( ikke svar hvis du ikke liker xbox, og heller vil si "PS3 er bedre..", HAHA! Xbox 360 eier PS3!!! )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og ellers.. GLED DERE!! FOR DET GJØR JEG! ( ikke svar hvis du ikke liker xbox, og heller vil si "PS3 er bedre..", HAHA! Xbox 360 eier PS3!!! )

PS3 er bedre...:roll:

Ja, eg svarte berre på trass grunna din siste uttalelse.

Lenke til kommentar

hehe morsomt den der Clausn. :wee:

xbox er vel ikke helt up and running enda nei, men blir nok bra til slutt skal du se!

de trådløse kontrollene blir nok bra nok de tipper jeg, lengden burde holde for de fleste med mindre man har diger tv og skal sitte unormalt langt unna. batteri blir vel ikke noe problem ettersom den laddes opp med usb, er jo bare og plugge den i om kvelden så har man alltid strøm. (håper det er usb plugger nok til og ladde 4 kontrollen om gangen)

dvd romen sku vel ta det meste av formater ettersom det jeg leste. regner med den er mindre kresen en den som sitter i xbox (1) ettersom denne burken skal kunne fungere mer som en mediestasjon i utgangspunktet.

det jeg er mest skeptisk på blir det med harddisk. har lyst og se noen lage en løsning med 3,5" disk. kanskje det blir muligheter for ekstern disk via usb, men det er vel ikke den beste løsningen med tanke på ytelse.

modding av frontdeksel var jo bare kult da! :)

Lenke til kommentar

Joa, xboxen blir vel en kapabel maskin.

Liker designet på den best av de nye. Kanskje ikke uten grunn at folk syns den ligner på er apple-produkt... :tease:

Er litt spent på trådløse kontrollere. De uorginale trådløse jeg har prøvd til nåværende konsoller har ikke akkurat imponert meg. Men de blir sikkert bra..!

Lenke til kommentar

Spent på de trådløse kontrollerne selv, og batteri-kapasitet, grunnen til at den ligner et apple-produkt er vell at begge er hvite og stilrene, i hvert fall x360.

PS: hvis det ikke er 4usb-r på boxen, har man alltids muliheten til å kjøpe et usb-kort på komplett.no for 100,- eller en usb-hub for 20,-..

Endret av Specter
Lenke til kommentar
Vil mykje heller ha PS3. Har jo sett bilete av spel osv, og syns PS3 ser ut til å ha betre grafikk + bedre kontroller og design osv.

http://xbox360.ign.com/articles/616/616196p1.html?fromint=1

les den du, tror ikke du vet at X360 kjørte på 30% ytelse ved visning av spill, så hvis du tror PS3 har bedre grafikk, jaja.

kommer ann på hva produsentene klarer å trøkke ut av de maskina der å, tydeligvis ligger jeg på X360-siden ;D

Lenke til kommentar
Vil mykje heller ha PS3. Har jo sett bilete av spel osv, og syns PS3 ser ut til å ha betre grafikk + bedre kontroller og design osv.

http://xbox360.ign.com/articles/616/616196p1.html?fromint=1

les den du, tror ikke du vet at X360 kjørte på 30% ytelse ved visning av spill, så hvis du tror PS3 har bedre grafikk, jaja.

kommer ann på hva produsentene klarer å trøkke ut av de maskina der å, tydeligvis ligger jeg på X360-siden ;D

Vel..vi har vel alle "vår" side vi ligger på. Jeg holder på PS3 uansett. ;)

Lenke til kommentar

I present to you:

i_73508.jpg

Kanskje den styggeste og minst behagelige konsoll kontrolleren jeg noensinne har sett i hele mitt liv... Selv kvadratet til NESen ser jo ut til å være mer behagelig å holde en PS3 kontrollen. Nei takk du! Det blir nok 360 på meg ja... De gjorde et klokt valg i å beholde en (tilnermet) S-pad fra den første burken. Revolution ser også ut til å bli spennende... Håper bare Nintendo lager litt større kontrollere til N5 en det de gjorde til GC.

Lenke til kommentar
ushje, vil ikke ha den kontrollen om du kastet den etterm eg, selv om jeg tror  den bare ville flydd tilbake som en boomerang..

Med andre ord, har du først kjøpt en vil du aldri bli kvitt den :rofl:

Endret av Tiger4
Lenke til kommentar

Jeg tror den der kontrollen er verdens første som er ergonomisk utviklet for at du kan legge den på hodet ditt når du vil hvile hendene. :D

Men vet vi virkelig om den er god/vond å bruke? (Jeg venter til jeg ser faktiske tester av den. Hvem som helst kan si "den ser vond/ekkel/god ut".)

Lenke til kommentar
Jeg tror den der kontrollen er verdens første som er ergonomisk utviklet for at du kan legge den på hodet ditt når du vil hvile hendene. :D

Men vet vi virkelig om den er god/vond å bruke? (Jeg venter til jeg ser faktiske tester av den. Hvem som helst kan si "den ser vond/ekkel/god ut".)

Har dere bananer i huset? Da har du prøvd den... :p

Den ser seriøst forferdelig ut, får leddgikt bare av å se på den. Det kommer sikkert noen mer fancy uorginale kontrollere, da skal jeg prøve den ;)

Lenke til kommentar
folk klagde på de gamle xbox kontrollerne.. spent og se hva reaksjonene på denne blir da! :wee:

Tenker du på den eldste S-kontrollen? den store?

reaksjonene har vell blitt sagt her på forumet et par ganger, noen liker den, andre ikke, men hvis man kan legge den på hodet når man vil hvile hendene, da er den sikkert verdt penga, hvis de faktisk har utviklet den sånn da..:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...