minotir Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hei, jeg har et lite problem. jeg skulle formatere maskina mi, så jeg la innpå filene jeg trengte på min Creative Zen Touch. det gikk helt fint det, men når jeg skulle overføre dem tilbake kom dette opp: "Unable to read from Jukebox device." Noen som vet om en måte å få dette fixa så hadde det vært fint Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg er ikke sikker på hva som er problemet, men jeg kan si deg det at mappetekstene på bildet tiltrakk seg mer oppmerksomhet enn feilmeldingsvinduet ... Lenke til kommentar
minotir Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg er ikke sikker på hva som er problemet, men jeg kan si deg det at mappetekstene på bildet tiltrakk seg mer oppmerksomhet enn feilmeldingsvinduet ... ja, muli det, men jeg tok med det vinduet og fordi det er 2 extra knapper øverst på toolbar linja, så kansje det har noe med dem og gjøre...? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Er det ingen som har noen tips en gang? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kjøp deg iPod! Men alvorlig talt! Gå å snakk med forhandleren du kjøpte spilleren av! Han kan 90% garantert hjelpe deg! Lenke til kommentar
minotir Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Kjøp deg iPod! Men alvorlig talt! Gå å snakk med forhandleren du kjøpte spilleren av! Han kan 90% garantert hjelpe deg! ok, tnx;) (SKAL IKKE HA NOE IPOD! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå