Gå til innhold

surfedata 2700kr, socket-(a)?

Anbefalte innlegg

Ser bra ut, og angående spilling, er faktisk ikke sempron'en helt udugelig, og TI4200'en holder til det meste viss du monterer det senere.

Jeg tror at du kan få en grei pc med denne, og den ser også ut til å bli støyvennlig (med Cool'N'Quiet).

Med andre ord en billig og god kontor/surfe-pc som kan bli en godkjent spillmaskin med et TI4200+ kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg å? Så ikke noen vits i å lage et nytt emne så postet det bare her :p

Gaming data hadde jeg tenkt på..

2 USB 2.0 i front og 4 bak

128 MB Radeon 9250 Skjermkort, TV out

Surround 5.1 Lydkort

Nettverkskort

AMD Sempron 2500+ CPU

512 MB PC3200 RAM

CD Brenner (52x)

Sort eller Hvitt kabinett

160 GB 7200 RPM Harddisk

Lyd tilkoblinger i front

Trådløs Tastatur og Mus

Alt dette for 3400,-

Lenke til kommentar
skal jeg velge det kortet i stede? blir det noe forskjell fra det andre jeg har valgt?

Det er et Demo kort, men ellers er det likt som de andre. Forskjellen er at hovedkortet kan enten ha blitt brukt, vært til utstilling eller mangler kabler/manual/programvare eller lignende. Med andre ord, du får hovedkortet, men det kan være du ikke får noe som normalt følger med.

Garantien er som den samme som med alle andre hovedkort.

EDIT: Anbefaler ikke dette demo-hovedkortet, da dette har mangler som er en ulempe for deg. I linken står det:

"NB!!! Kun kort!! (Drivere, kabler,manual,brackets,IO shield + + mangler!!!)

Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør.

Varen kan ha skrumerker i fester o.l.

Merking på emballasje behøver ikke samsvare med produktet."

Endret av AMD-King
Lenke til kommentar
men er det noe fysisk forskjell på de to hovedkortene? det ene bedre enn det andre etC? får vel ikke med noen kabler på hovedkortet alikkavel ? skjermdrivere kan jeg laste ned på nettet?

Det er nøyaktig det samme kortet, men kabler og liknende i pakken kan mangle. Det er bare til å sende mail til komplett.no og spørre hva du får med kortet.

Mitt NF7-M som er kjøpt som demokort hadde samme meldingen ("kun kort!..."), men jeg fikk allikevel to pent innpakkede kabler, installasjons-CD, fyldig manual og et klistremerke i en meget fin og original eske.

Kablene pleier som sagt å være IDE og S-ATA-kabler.

:)

Lenke til kommentar

Kva med dell?

Fekk den dataen ned i 2190kr, då med 3GHz P4, 512ram, 80gb, win xp, pci-e radeonx300. 1års garanti.

i den linken eg gidde deg vil dataen koste 3280, så tar du å skifter til 1års henteservice å da koster den utrolige 2190KR. ;)

Er vell det beste du får til den prisen! Hugs du får med xp å det koster ca.1000 kroner.

Slå den.

Lenke til kommentar
Kva med dell?

Fekk den dataen ned i 2190kr, då med 3GHz P4, 512ram, 80gb, win xp, pci-e radeonx300. 1års garanti.

i den linken eg gidde deg vil dataen koste 3280, så tar du å skifter til 1års henteservice å da koster den utrolige 2190KR. ;)

Er vell det beste du får til den prisen! Hugs du får med xp å det koster ca.1000 kroner.

Slå den.

Kjøp den. Bare prosessoren i den maskinen koster 1500. Det blir vel 2600 med moms, men det er et svært godt kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...