bjokys Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ser bra ut, og angående spilling, er faktisk ikke sempron'en helt udugelig, og TI4200'en holder til det meste viss du monterer det senere. Jeg tror at du kan få en grei pc med denne, og den ser også ut til å bli støyvennlig (med Cool'N'Quiet). Med andre ord en billig og god kontor/surfe-pc som kan bli en godkjent spillmaskin med et TI4200+ kort. Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 oki fikk egentli lyst å kjøp denne pcen selv! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Igjen kan du spare noen kroner på demovarer: MSI K8M NEO-V http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306970&cks=PRL 338,- ...og In-Win PSU 300W + Q-Tec kabinett (ikke demo) blir en 50-lapp billigere. Bare forslag. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen som kan hjelpe meg å? Så ikke noen vits i å lage et nytt emne så postet det bare her Gaming data hadde jeg tenkt på.. 2 USB 2.0 i front og 4 bak 128 MB Radeon 9250 Skjermkort, TV out Surround 5.1 Lydkort Nettverkskort AMD Sempron 2500+ CPU 512 MB PC3200 RAM CD Brenner (52x) Sort eller Hvitt kabinett 160 GB 7200 RPM Harddisk Lyd tilkoblinger i front Trådløs Tastatur og Mus Alt dette for 3400,- Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen som kan hjelpe meg å? Så ikke noen vits i å lage et nytt emne så postet det bare her Lag nytt emne heller... blir bare rot av dette... Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Igjen kan du spare noen kroner på demovarer: MSI K8M NEO-V http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306970&cks=PRL 338,- ...og In-Win PSU 300W + Q-Tec kabinett (ikke demo) blir en 50-lapp billigere. Bare forslag. skal jeg velge det kortet i stede? blir det noe forskjell fra det andre jeg har valgt? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) skal jeg velge det kortet i stede? blir det noe forskjell fra det andre jeg har valgt? Det er et Demo kort, men ellers er det likt som de andre. Forskjellen er at hovedkortet kan enten ha blitt brukt, vært til utstilling eller mangler kabler/manual/programvare eller lignende. Med andre ord, du får hovedkortet, men det kan være du ikke får noe som normalt følger med. Garantien er som den samme som med alle andre hovedkort. EDIT: Anbefaler ikke dette demo-hovedkortet, da dette har mangler som er en ulempe for deg. I linken står det: "NB!!! Kun kort!! (Drivere, kabler,manual,brackets,IO shield + + mangler!!!) Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør. Varen kan ha skrumerker i fester o.l. Merking på emballasje behøver ikke samsvare med produktet." Endret 18. mai 2005 av AMD-King Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 men er det noe fysisk forskjell på de to hovedkortene? det ene bedre enn det andre etC? får vel ikke med noen kabler på hovedkortet alikkavel ? skjermdrivere kan jeg laste ned på nettet? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Du får som oftest med kabler på hovedkort, men ikke alltid på demokort. Men dersom du har kabler liggende, er det ingen grun til ikke å gå for demovarer Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 hvordan kabler er det snakk om ? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Hovedsaklig IDE og S-ATA kabler. Edit: og floppy-kabel, men siden diskettstasjon blir mer og mer uvanlig, er dette som oftest unødvendig. Endret 18. mai 2005 av bK_Coder Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 får jeg ikke s-ata kabel med hardisken min da? nei, da må jeg kjøpe en Lenke til kommentar
nxo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Noen som kan hjelpe meg å? Så ikke noen vits i å lage et nytt emne så postet det bare her Lag nytt emne heller... blir bare rot av dette... blir den ikke stengt da? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 *ikke lest alle inlegg* jeg ville valgt soket 754 istede når cpu'n er like billig på den sokelen. hvilket hk du velger er opp til deg ;P Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 men er det noe fysisk forskjell på de to hovedkortene? det ene bedre enn det andre etC? får vel ikke med noen kabler på hovedkortet alikkavel ? skjermdrivere kan jeg laste ned på nettet? Det er nøyaktig det samme kortet, men kabler og liknende i pakken kan mangle. Det er bare til å sende mail til komplett.no og spørre hva du får med kortet. Mitt NF7-M som er kjøpt som demokort hadde samme meldingen ("kun kort!..."), men jeg fikk allikevel to pent innpakkede kabler, installasjons-CD, fyldig manual og et klistremerke i en meget fin og original eske. Kablene pleier som sagt å være IDE og S-ATA-kabler. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kva med dell? Fekk den dataen ned i 2190kr, då med 3GHz P4, 512ram, 80gb, win xp, pci-e radeonx300. 1års garanti. i den linken eg gidde deg vil dataen koste 3280, så tar du å skifter til 1års henteservice å da koster den utrolige 2190KR. Er vell det beste du får til den prisen! Hugs du får med xp å det koster ca.1000 kroner. Slå den. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kva med dell? Fekk den dataen ned i 2190kr, då med 3GHz P4, 512ram, 80gb, win xp, pci-e radeonx300. 1års garanti. i den linken eg gidde deg vil dataen koste 3280, så tar du å skifter til 1års henteservice å da koster den utrolige 2190KR. Er vell det beste du får til den prisen! Hugs du får med xp å det koster ca.1000 kroner. Slå den. Kjøp den. Bare prosessoren i den maskinen koster 1500. Det blir vel 2600 med moms, men det er et svært godt kjøp. Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 kult, va ikke så dårlig. skal vurdere den. Blir det noe minus / plus på den fra det oppsettet mitt? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Prisen på den dellmaskinen er uten MVA!! + at du må være bedrift får å kjøpe den Endret 20. mai 2005 av Amriden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå