gobeinet Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 athlon xp3200+ socet A på 2.2 GHz kjøler: bitspower silent storm ikke klokket intill videre viste ikke helt hvor mye kjølepasta jeg skulle ha på så jeg tok på en del så cpu ligger på rundt 50 grader etter litt spilling. har jeg tatt på for mye goop?? (ps har lest goopguiden) takker for alle svar Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 kan jo være andre ting som gjør at cpu'en blir så varm... Jeg hadde selv den cpu'en før og den har en tendens til å ha en ustabil temperatur. Og det går foresten dårlig å klokke denne prosessoren. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Tempen er jo ikke så allerværst. Har du nok luftstrøm i kabinettet da? Har du prøvd å ta litt mer av og sjekket temperaturen da? Lenke til kommentar
gobeinet Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 har ikke gjort det enda, skal gjøre det på fredag når jeg får nytt hk. har ikke så god luftgjennomstrømning enda, men det blir ikke varmt inne i kabinettet Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hvor tykt var laget sånn Ca? Hvor mye(dråper) tok du i fra tuben? Lenke til kommentar
gobeinet Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 var nok ikke hele tuba nei Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 var nok ikke hele tuba nei Hvor mye da? Lenke til kommentar
gobeinet Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 var alt for mye, tok av litt i dag. nå ligger cpu på rundt 40 grader når den er overklokka, fra 2.2 til 2.5 og 1.625 til 1.7 volt var nok "litt" for mye goop ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå