onze Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Dette er pc'en min. Dette er probleme jeg har. Håper noen virkelig kan hjelpe meg! - Jeg finner bare Raptor hardisken, hvor windows ligger. - Viss jeg prøver å installere DVI driverene som følger med hovedkortet, så etter reboot, så stopper bare pc'en opp, rett før windows startup. Jeg har prøvd å installere de nyeste driverene fra hjemmesiden til shuttle, men det hjelper ikke. - Jeg får heller ikke internetten til å fungere. Jeg har installert driveren til nettverkskortet, men kommer ikke inn på internett. Viss jeg trekker ut TP kabelen, så kommer det en melding opp som sier at jeg har blitt frakoblet. Det står også at jeg er tilkoblet når kabelen er inni, men den hverken tar imot, eller sender "pakker". - Jeg har prøvd å kjøre den nyeste versjonen av memtest. Jeg har latt den gå gjennom 3-4 ganger. Det kommer ingen errors, men det står; Chipset nForce4 (Not detected). Jeg vet ikke om dette kan ha noe med at jeg ikke får installert DVI driverene eller ikke. Kan det være at komponentene ikke passer sammen? Takk, på forhånd. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 DVI-drivere? Hva bruker du dem til? Hvilken andre disker ønsker du å finne? Mener du at du ikke finner DVD-brenneren? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Efikkan: Han refererer sikkert til Seagate disken, hvis du gidder lese den oversikten! Once: Sjekk om du finner noen chipset drivere, enten på shuttle sin hjemmeside, eller gå rett til nvidia! Lenke til kommentar
onze Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Efikkan: Han refererer sikkert til Seagate disken, hvis du gidder lese den oversikten! Once: Sjekk om du finner noen chipset drivere, enten på shuttle sin hjemmeside, eller gå rett til nvidia! jeg har installert alle de nyeste driverene fra shuttle sin hjemmeside, utenom DVI driveren. Den gjør at pc'en henger seg opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå