punzel Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Topicen sier seg selv, jeg har kjøpt meg lydkort og lurer på hvordan jeg fjerner driverne til det gamle, innebygde lydkortet. Jeg har prøvd å finne driverne på fjerne/legge til programmer, men de kommer ikke opp. Kanskje det finnes noe program eller noe sånt ? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 control panel > system > hardware > device manager finn lydkortet, høyreklikk og velg "uninstall" Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Du må gå til: min datamaskin -> egenskaper -> maskinvare -> enhetsbehandling -> lyd Men er sletting av driver alt som skal til for å innstallere et PCI lydkort? Jeg og skal innstallere et PCI lydkort men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Lenke til kommentar
punzel Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Ok. Det er jo bare å sette i lydkortet i pci sloten og innstalere drivere det! Da skal det vel fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå