Grundig Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Hvordan kunne dere glemmeChilds Play? Ganske enkelt. Det er en crappy serie med filmer. Nettopp. Dette er tråden for den beste skrekkfilmen/grøsseren i hele verden. Child's Play er... Vel... Skikkelig bånn i bøtta for å si det på en fin måte. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Håper virkelig boka "Sphere" er bedre enn filmen. ja sånn er det alltid vettu .. Men syns det var gøyalt da jeg satt forann tvn en gang å tittet innom kanalen der filmen gikk, og fikk en følelse at det var noe virkelig kjent med dette.. Fant etterhvert ut at det var filmen til boka.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 28 days later var konge. Og Dawn of the dead er også bra. (den gamle med kjøpesenteret) Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Husker BIFF(Bergen internasjonale film festival) 2003, da så jeg Dark Water film av Suzuki Koji(laget the ring) Japans svar på sthepen king, skvatt litt under den. Hoppet også litt i sete da jeg så Ju-on:the grudge på BIFF samme år. Uff de filmene kvepper jeg like mye av i dag Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Litt OT: Er det noen som kan anbefale noen bra skrekkfilmer til meg? Liker ikke masse blod og gørr, skvetting trenger det heller ikke å være for mye av, men heller at det er en ekkel stemning i filmen. Noen? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 [Off-topic mode] "28 Days Later" er et godt alternativ [/Off-topic mode] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva med å lese gjennom de foregående sidene? Hvis folk skriver det de syns er verdens beste skrekkfilm/grøsser, så kan man nesten kalkulere seg frem til at de ville anbefalt deg det samme. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva med å lese gjennom de foregående sidene? Hvis folk skriver det de syns er verdens beste skrekkfilm/grøsser, så kan man nesten kalkulere seg frem til at de ville anbefalt deg det samme. Jeg ville ikke anbefalt 2001: A Space Odyssey til ca halve forumet. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Synes Haloween serien er god. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva med å lese gjennom de foregående sidene? Hvis folk skriver det de syns er verdens beste skrekkfilm/grøsser, så kan man nesten kalkulere seg frem til at de ville anbefalt deg det samme. Jeg ville ikke anbefalt 2001: A Space Odyssey til ca halve forumet. Kan ikke se at 2001 blir anbefalt særlig mye i denne tråden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Kan ikke se at 2001 blir anbefalt særlig mye i denne tråden. Nevner bare at "jeg syns x er en god film" og "du bør se film x" kan være uavhengige. Jeg kan anbefale Blade 2 til alle som likte Blade, uten at jeg syns den er noe særlig. Endret 20. mai 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jaja, men når man, i en tråd full av skrekkfilm-anbefalinger, spør om noen kan anbefale en god skrekkfilm.. man kan begynne å lure litt. Men, nok off-topic for nu. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ringu Shutter A Tale Of Two Sisters The Eye Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Og Dawn of the dead er også bra. (den gamle med kjøpesenteret) Den gamle er meget bra ja. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hva med å lese gjennom de foregående sidene? Hvis folk skriver det de syns er verdens beste skrekkfilm/grøsser, så kan man nesten kalkulere seg frem til at de ville anbefalt deg det samme. Tror du ikke jeg har lest igjennom? Men jeg spurte om en spesifikk type skrekkfilm. At folk bare sier navn på filmer, sier meg lite om hvordan de er? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 personlig syntes jeg at Jason serien er helt konge. men må inrømme at The Grudge var så forbanna skummel at jeg umulig klarte å holde øynene åpen i hele filmen Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Filmer som har skremt meg såpass i løpet av åra, at jeg fortsatt husker de. In the mouth of madness The Shining Evil dead II Haikeren The Thing /Må få sett Event Horizon skjønner jeg. Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Skal Evil Dead 2 være en grøsser? I så fall fungerer alle de dårlige forsøkene på humor, ketchup-blod og overdrivelser heller dårlig. Grøssere jeg liker: The Shining The Ring The Grudge (får frysninger av alle rapelydene!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå