Gå til innhold

Hvilken skrekkfilm/grøsser er den beste i verden?

Grundig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
28 days later, Riget og El Espinazo del diablo (Devils backbone).

Liker bedre guffen atmosfære enn bøtter og spann med griseinnvoller og "plutselig høy lyd"-skrekk.

28dl er noe av det ekleste jeg har sett i mitt liv. Jeg har aldri vært så redd som da han gikk gjennom London, helt alene. Psykologisk skrekk på sitt aller beste.

Lenke til kommentar

Synes egentlig de fleste skrekkfilmer er elendige, men 28 days later hørtes ut som noe for meg. F.eks. skrik, fryktens sommer o.l. med masse kniver og gørr, og at noen plutselig hopper ut fra et sted. Det er ikke morsomt, man bare skvetter.

Psykologisk skrekk :thumbup:

Lenke til kommentar
Synes egentlig de fleste skrekkfilmer er elendige, men 28 days later hørtes ut som noe for meg. F.eks. skrik, fryktens sommer o.l. med masse kniver og gørr, og at noen plutselig hopper ut fra et sted. Det er ikke morsomt, man bare skvetter.

28 days later er langt fra en "psykologisk skrekkfilm". Den er rett og slett en herlig zombiekomedie. Anbefales virkelig!

Lenke til kommentar

28 days later er langt fra en "psykologisk skrekkfilm". Den er rett og slett en herlig zombiekomedie. Anbefales virkelig!

Jepp!! :thumbup:

post-199-1116516209_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Event Horizon er den enste som har skremt meg siden jeg ble voksen. To andre favorittfilmer er The thing og Invasion of the body snatchers (78). Og selvsagt Alien og Aliens. 6th sense er en knallbra film, men jeg anser den egentlig ikke som en skrekkfilm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...