Pels Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Shakma The Shining Event Horizon æsj jeg kommer ikke på fler.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 The Ring Wrong Turn (var litt skvetten etter å ha sett denne) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Rose Red - Synes filmen har fin creey stemning gjennom hele filmen (4 timer). 28 Days Later er også fin en mørk kveld. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kanskje ikke den beste, men i hvert fall kanon digg =P "Salems Lot" -Jar Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 28 days later, Riget og El Espinazo del diablo (Devils backbone). Liker bedre guffen atmosfære enn bøtter og spann med griseinnvoller og "plutselig høy lyd"-skrekk. 28dl er noe av det ekleste jeg har sett i mitt liv. Jeg har aldri vært så redd som da han gikk gjennom London, helt alene. Psykologisk skrekk på sitt aller beste. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Tror egentlig det kun er to filmer som har fått hårene til å reise seg hos meg. (I moderne tid, selvsagt ) Stir of Echoes og Event Horizon, rett og slett sinnsvakt. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Synes egentlig de fleste skrekkfilmer er elendige, men 28 days later hørtes ut som noe for meg. F.eks. skrik, fryktens sommer o.l. med masse kniver og gørr, og at noen plutselig hopper ut fra et sted. Det er ikke morsomt, man bare skvetter. Psykologisk skrekk Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Mine favoritter er: The Ring Hide and Seek Skvatt skikkelig når jeg så disse filmene... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Synes egentlig de fleste skrekkfilmer er elendige, men 28 days later hørtes ut som noe for meg. F.eks. skrik, fryktens sommer o.l. med masse kniver og gørr, og at noen plutselig hopper ut fra et sted. Det er ikke morsomt, man bare skvetter. Psykologisk skrekk 28 days later er langt fra en "psykologisk skrekkfilm". Den er rett og slett en herlig zombiekomedie. Anbefales virkelig! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg så event horizon her for noen dager siden! Den var spennende, grotesk og grøssende på samme tidspunkt! Ganske bra film! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Synes egentlig de fleste skrekkfilmer er elendige, men 28 days later hørtes ut som noe for meg. F.eks. skrik, fryktens sommer o.l. med masse kniver og gørr, og at noen plutselig hopper ut fra et sted. Det er ikke morsomt, man bare skvetter. Psykologisk skrekk 28 days later er langt fra en "psykologisk skrekkfilm". Den er rett og slett en herlig zombiekomedie. Anbefales virkelig! Jepp!! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Event Horizon er den enste som har skremt meg siden jeg ble voksen. To andre favorittfilmer er The thing og Invasion of the body snatchers (78). Og selvsagt Alien og Aliens. 6th sense er en knallbra film, men jeg anser den egentlig ikke som en skrekkfilm. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Event horizon, er ikke det den sci-fi-filmen med en stor kule-sak på slutten? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jupp. Sam Neil spiller forøvrig fantastisk. En annen scifi-grøsser som "inneholder en kule på slutten" er jo "Sphere" med blant annet Dustin Hoffman og Sharon Stone. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 -Friday 13th (nr. 1 og 6) -Dog Soldiers -Amytiville Horror (remake) -Nightmare on elm street (1) -An American Werewolf in London +en del av de som er nevnt tidligere i tråden... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Hvordan kunne dere glemme Childs Play? Endret 19. mai 2005 av Patience Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jupp. Sam Neil spiller forøvrig fantastisk. En annen scifi-grøsser som "inneholder en kule på slutten" er jo "Sphere" med blant annet Dustin Hoffman og Sharon Stone. Jeg har faktisk lest boka til Sphere (Farlig dyp) Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Håper virkelig boka "Sphere" er bedre enn filmen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvordan kunne dere glemmeChilds Play? Ganske enkelt. Det er en crappy serie med filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå