Gå til innhold

Usunt å dusje flere ganger, dagen?

FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det å si at fettlagene blir ødelagte er bare de inavlete nerdene sin måte å bortforklare det at de kun dusjer et par ganger i uka.. :sick:

det er ikke noe uhygenisk med og dusje så " lite"

det er derimot unatulig og gjøre det for mye , kroppen er ikke laget for og vaskes hver dag

Lenke til kommentar
Det å si at fettlagene blir ødelagte er bare de inavlete nerdene sin måte å bortforklare det at de kun dusjer et par ganger i uka.. :sick:

det er derimot unatulig og gjøre det for mye , kroppen er ikke laget for og vaskes hver dag

Prøver du å si at det ikke er uhygenisk å kun dusje et par ganger i uka?? "par=2"

Lenke til kommentar

Prøver du å si at det ikke er uhygenisk å kun dusje et par ganger i uka?? "par=2"

Det er nok faktisk ikke uhygienisk å bare dusje 2 ganger i uka, men at man lukter litt vondt etter hvert, det kan stemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
@ White: Har du blitt bra igjen? :grin:

Nei. Just call me the one-hand-man ;)

Dusjer 1 gang hver morgen og før hver runde sengekos. Dere vet kanskje ikke at det første en jente setter pris på hos en gutt hun er intim med er hygiene? Kom ikke her og si at det å dusje mindre enn hver dag er hygienisk.

Lenke til kommentar

La meg da spørre, hva er uhygienisk med å ikke dusje hver dag? Eneste som skjer, er at huden føles litt mer feit enn vanlig, kanskje man lukter litt nedentil (aka. pungsvette) og under armene (deo? hallo?), og det er jo på ingen måte uhygienisk i den forstand at sykdommer kan oppstå? eller har jeg gått glipp av noe?

Dusjer som sagt tidligere minst 1 gang hver dag selv, men bryr meg lite om jeg går en dag eller to uten å dusje... (hvis det av en eller annen grunn ikke skulle finnes dusj der jeg oppholder meg)

Lenke til kommentar
Jeg foretrekker uansett å dusje om kvelden. Deilig å legge seg ren og nyvasket, så kan man heller vaske seg på vitale steder om morgenen uten å dusje.

Jeg også. Kvelden er best. Er perfekt å være helt utmatta. Så dusjer man. Kjempe-deilig å ligge helt ren i senga. Sover mye bedre da. Skulle ønske det var kveld. :(

Lenke til kommentar
Problemet med dusjing er ikke relatert til vann sådan - det går fint. Men eg regner med folk bruker såpe når de dusjer ... der er synderen.

Det er vel kanskje her "doktor advarsler" og "vanlig bruk" ikke stemmer helt..

For ordentlig SÅPE blir vel ikke brukt noe særlig lengere.. Slike ting som Palmolive Dusj-krem, og lignende er vel det som ofte blir mest brukt! Og der er vel den "gode gamle såpen" så godt som forsvunnet!? Eller tar jeg riv ruskende galt nå.. ? :ermm:

Lenke til kommentar
Problemet med dusjing er ikke relatert til vann sådan - det går fint. Men eg regner med folk bruker såpe når de dusjer ... der er synderen.

Man trenger jo ikke bruke såpe/sjampo hver gang man dysjer da...

Lenke til kommentar
@ White: Har du blitt bra igjen? :grin:

Nei. Just call me the one-hand-man ;)

Dusjer 1 gang hver morgen og før hver runde sengekos. Dere vet kanskje ikke at det første en jente setter pris på hos en gutt hun er intim med er hygiene? Kom ikke her og si at det å dusje mindre enn hver dag er hygienisk.

Samme her.

Hvis jeg ikke får dusja hver dag føler jeg meg skitten.

Dusj :love:

Lenke til kommentar

dusjet 3 ganger daglig før da jeg syntes det var utrolig deilig å dusje.

jeg vasket meg med såpe over hele kroppen hver gang jeg dusjet å det gjorde at jeg fikk sopp. :thumbdown:

Da jeg kom til legen sa han at jeg mått slutte å bruke såpe hver gang jeg dusjet å heller ikke over hele kroppen hver gang.

han mente at man kunne dusje sine edlere deler å under armene hver dag med såpe men resten a kroppen rundt 2 ganger i uken med såpe.

jeg begynte å gjøre det å da forsvant soppen=)

nå dusjer jeg bare en gang om dagen å da vasker jeg bare pungen, ræva å under armene hver dag. mens jeg dusjer resten sånn ca en gang i uken.-

Lenke til kommentar

Dusjer ca. 4-5 ganger i uka, 4 treninger, 1 kampe...

+ gym....og i værste fall svømming....

Jeg har blitt plaget av tørr hodebunn (kødde HELE tia)

Men, jeg har brukt mye sånn derre hudkrem, så jeg blir ikke

så tørr i huden....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...